mie myös
PeesiMulle se oli 39v (kuopuksen sain tuossa iässä)
PeesiMulle se oli 39v (kuopuksen sain tuossa iässä)
Nimenomaan, lapset on 5vuoden välein ja tuntuu että vasta nyt alkaa helpottaa kun ei tarvitse ketään rantata aamuisin tarhaanTämäkin on varmaan paljon kiinni siitä minkä ikäisenä on ekan saanut. Jos siis "pyöräyttelee" tyyliin 25v, 28v ja 31v niin onhan siinä monta pikkulapsivuotta..
Ymmärrän hyvin, ajattelin nuorempana juuri noin, paitsi tietenkin sillä erotuksella ettei minulla ollut yhtään lasta. Nyt kun olen saanut elämässäni 34 vuoden ajan kaikkea muuta kiehtovaa, haluan niitä vauvoja. Ainakin jonkin aikaa.Mulla ei ole kiinni valvomisista tms. Haluan vain tässä vaiheessa jo hieman eri asioita kuin vauvoja. Lapset ovat kivoja kouluiässä ja oma muu elämä on niin mielenkiintoista, ettei sellaista vauvaa ole syntynytkään, että voisi minun silmissäni päihittää tuon kaiken mikä minua kiehtoo.
Ja tulihan tuo vakiolässytyskin sieltä. Yksikään haikara tai haltiakummi ei tajunnut tuoda meille muksuja, vaan ihan itse jouduimme... Ainakin ihmisen biologiaa tuntevat tietävät mitä.Ei tuollaista voi määrittää iällä, sillä lapsia ei hankita.
Näyttäähän nuo suostuvan, jos on valtaa ja mammonaa.....Harva nainen suostuu niin vanhan kanssa.
En kanssa, tein ja sain 5 lasta ennen 3kympin täyttymistä ja nyt olen 32v.En voisi kuvittellakaan hankkivani lapsia enää yli kolmekymppisenä.
Aika lailla näin myös täällä. 20 - 35-vuotianaan tuli reissattua, biletettyä yms. Nyt on vauvojen aika.Ymmärrän hyvin, ajattelin nuorempana juuri noin, paitsi tietenkin sillä erotuksella ettei minulla ollut yhtään lasta. Nyt kun olen saanut elämässäni 34 vuoden ajan kaikkea muuta kiehtovaa, haluan niitä vauvoja. Ainakin jonkin aikaa.
Itse taas tunnen lisäkseni monia jotka saaneet 34-38 -vuotiana pari lasta, ehkä tekevät vielä lisääkin, kuin myös itse, 35-40-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24438426:Hmm... vaikea sanoa. Ehkä viimeinen hetki hankkia lapsi alkaa olla siinä 35-vuotiaana.
Tiedän lähipiiristä pari melko iäkkäänä (37 v. ja 39 v.) lapsen saanutta. Näiden äitien lapset jäävätkin luultavasti ainokaisiksi, ihan jo iänkin puolesta.
Itse täytin kesällä 30 vuotta, ja nyt yritämme hankkia ensimmäistä lastamme mieheni kanssa
Tuli tuossa välissä uraakin tehtyä ja talo ostettua, nyt on kiva olla lasten kanssa kotona kun siihen on varaa.Kuka mitenkin. Mä en tunne suurta intohimoa bailaamiseen tms. Työnteko taasen on eri juttu! Siihen on aikaa nyt, kolmekymppisenä.