Kysymys teille, jotka ootte pyöriny täällä jo pidempään!

apua, tajusin just että 8v tulee täyteen ihan just :o :o monia ihania ihmisiä tavannut naamatusten ja mesessä toisten kanssa puhutaan mutta koskaan ei olla vielä nähty. lisäksi vielä ne joiden kanssa vain täällä höpisee

Muutaman palstalaisen olen tavannut. Muutamaa muutakin olen yrittänyt saada aikaiseksi tavata mutta omasta saamattomuudesta en ole saanut aikaiseksi... Jos en ihan väärin muista niin vuodesta -02 olen ollut täällä, sieltä Wanhalta kuitenkin. :ashamed:

aika paljon on palstakavereita, taitaa olla kännykässä varmaan 15 numero =) pidetään yhteyttä nykyään enemmän muualla ku palstalla, mut toki aina moikataan ku palstalla törmäillään =) heipat kaikille tutuille :heart:

pari rakasta ystävääni olen palstan kautta saanut joskus 4½vuotta sitten, silloin täällä oli vielä oma chatti, sitä olenkin kaivannut takasin, miksi se yleensäkään lopetettiin? Ja olen minä yhdessä tapaamisessa ollu sillo reilu neljä vuotta sitten.. Tuossa oli kyllä pidempi palsta tauko kun oli muutakin elämää, nyt kun taas tän vuoden puolella ei ole ollut niin täällä taas roikun..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
pari rakasta ystävääni olen palstan kautta saanut joskus 4½vuotta sitten, silloin täällä oli vielä oma chatti, sitä olenkin kaivannut takasin, miksi se yleensäkään lopetettiin? Ja olen minä yhdessä tapaamisessa ollu sillo reilu neljä vuotta sitten.. Tuossa oli kyllä pidempi palsta tauko kun oli muutakin elämää, nyt kun taas tän vuoden puolella ei ole ollut niin täällä taas roikun..

hih, säkin olet kaffitellut meillä. Tuntuu että siitä on ainakin sata vuotta aikaa :D

Muutaman kanssa ollaan tavattu, netin kautta lähinnä ollaan yhteyksissä (mese, galleria). Ei taideta toisiamme sillä tavalla tuntea kuin muita ystäviä, mutta ihania ihmisiä mie ainakin olen tavannut tätä kautta =)

Yhteistyössä