Kysymys teille, joiden mielestä lakanoilla ei ole mitään merkitystä, koska niitä ei yöllä nukkuessa näe

Sä oot ihana.:D:heart:

Mä ihan vaan vähän terrorisoin sun ketjua:
Mitkä lakanat viimeks ostit? Mitkä ovat olleet sinusta parhaat?
(muistan edelleen edellisen petivaatekeskustelun:D)

Meillä lakanoilla on merkitystä!:D
 
Lakanoita tulee tuijoteltua enempi kuin omaa peilikuvaa. Eli kyllä mulle kivan näköset lakanat on tärkeet, tai no kivat olla. Tosin en menetä yöunia jos ei lakanat ole nyt niin justiinsa. Enkä menetä yöunia jos jonkun mielestä resupekalta joskus näyttäisinkin.
 
Sä oot ihana.:D:heart:

Mä ihan vaan vähän terrorisoin sun ketjua:
Mitkä lakanat viimeks ostit? Mitkä ovat olleet sinusta parhaat?
(muistan edelleen edellisen petivaatekeskustelun:D)

Meillä lakanoilla on merkitystä!:D
Ostin viimeksi huhtikuun lopulla Lexingtonin sinisävyiset puuvillasatiinilakanat, joissa on sellainen kolmikulmikas, tai oikeastaan vähän salmiakkikuvioinen kuosi. Yleensä en ihan niin kirjavasta piittaa, mutta sininen väritys jotenkin neutralisoi sitä, samoin valkoinen päiväpeite ja valkoiset taustatyynyt. :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29931332:
Ostin viimeksi huhtikuun lopulla Lexingtonin sinisävyiset puuvillasatiinilakanat, joissa on sellainen kolmikulmikas, tai oikeastaan vähän salmiakkikuvioinen kuosi. Yleensä en ihan niin kirjavasta piittaa, mutta sininen väritys jotenkin neutralisoi sitä, samoin valkoinen päiväpeite ja valkoiset taustatyynyt. :saint:


Lexingtonilla on kivoja!:)

Kiitti vaan, nyt oon katselemassa petivaatteita.:kieh:

Tällaiset kivat löyty.=)
 
  • Tykkää
Reactions: Björn
Mä en ymmärrä miksi kysyt tuollaisia.

Mulla on väliä minkälaiset lakanat mulla on. Jos joku muu ei välitä niin mitä väliä sillä on? Ei se tarkoita sitä että ulkona mennään räsyisenä.
Se minua juuri kiinnostaa, että korreloiko homssuiset liinavaatteet oman ulkonäön kanssa. Sellainen ihminen vaikuttaa vähän masentuneelta, jos ei halua laittaa kotiansa.
 
"asdf"
En ymmärrä aloittajan kysymystä. Jos jollakin on käytetty, vanha auto niin tarkoittaako se sitä, että ne ihmiset eivät pidä itsestään huolta? Tai joku ruma, vanha koira talossa niin ihmisetkin sitten rumia ja vanhoja?

Onko aloittaja kenties 5-vuotias?
 
[QUOTE="asdf";29931398]En ymmärrä aloittajan kysymystä. Jos jollakin on käytetty, vanha auto niin tarkoittaako se sitä, että ne ihmiset eivät pidä itsestään huolta? Tai joku ruma, vanha koira talossa niin ihmisetkin sitten rumia ja vanhoja?

Onko aloittaja kenties 5-vuotias?[/QUOTE]

Eihän se, että jos on esimerkiksi köyhä, tarkoita sitä, että tarvitsisi näyttää köyhältä. Kodistaan voi saada tyylikkään ihan pikkurahalla, sama pätee omaan ulkonäköön.
 
...........
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29931390:
Se minua juuri kiinnostaa, että korreloiko homssuiset liinavaatteet oman ulkonäön kanssa. Sellainen ihminen vaikuttaa vähän masentuneelta, jos ei halua laittaa kotiansa.

Eihh! Kaikki maailman miehet ovat masentuneita!
 
hgn
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29931390:
Se minua juuri kiinnostaa, että korreloiko homssuiset liinavaatteet oman ulkonäön kanssa. Sellainen ihminen vaikuttaa vähän masentuneelta, jos ei halua laittaa kotiansa.
Se ei haittaa vaikka saisitkin kuvan että olen masentunut.

En voi sanoa etteikö lakanoilla tai ulkonäöllä olisi mitään merkitystä, mutta pystyn kyllä lähtemään ulos tai nukkumaan vaikka kaikki ei olisi viimeisen päälle tyylikästä. Ja enemmän on sillä merkitystä miltä minuta tuntuu kuin sillä mitä muut minusta ajattelevat.
 

Yhteistyössä