Kysymys spinningista

  • Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti
hei
Jos sulla on oikea asento (satula ja tanko oikein), ei käy hartioihin. :)

Teet sen mukaan kuin jaksat, itsehän sä saat päättää, paljonko pistät lisää. :D Älä laita liikaa.
 
harmaa hiiri
jaksaahan sitä polkea juu. MUISTA KIRISTÄÄ NE JALKAREMELIT KUNNOLLA!!!!ettei käy niin kuin mulla.... lähti vauhdissa jalka pois polkimista ja suoraan se terävä puoli nilkaan... 5 tikkiä sain ja elinikäisen trauman.
 
hei
Muista laittaa semmoiset kengät, joissa on mahdollisimman paksu pohja (ettei tunnu polkimen piikit läpi). Ja ohjaaja avittaa koko ajan. Pepun puutumisen voi ehkäistä laittamalla geelipehmusteen satulaan (oon myös huomannut, että paremman puutteessa myös menkkaside pehmittää mukavasti ;) ).

Muista harrastaa myös sellaista liikuntaa, jossa saat tärähtelyä. Eli vaikka aerobicia tms. ...luiden pitää saada säännöllisesti tärähdystä, jotta pysyvät vahvoina ja spinningistä tota ei saa. :)
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Muista laittaa semmoiset kengät, joissa on mahdollisimman paksu pohja (ettei tunnu polkimen piikit läpi). Ja ohjaaja avittaa koko ajan. Pepun puutumisen voi ehkäistä laittamalla geelipehmusteen satulaan (oon myös huomannut, että paremman puutteessa myös menkkaside pehmittää mukavasti ;) ).

Muista harrastaa myös sellaista liikuntaa, jossa saat tärähtelyä. Eli vaikka aerobicia tms. ...luiden pitää saada säännöllisesti tärähdystä, jotta pysyvät vahvoina ja spinningistä tota ei saa. :)
Kiitti neuvoista, oonkin nyt pari kuukautta harrastanu kaikenlaista jumppaa mutta spinningia en oo viela uskaltanu kokeilla!
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hiiri:
jaksaahan sitä polkea juu. MUISTA KIRISTÄÄ NE JALKAREMELIT KUNNOLLA!!!!ettei käy niin kuin mulla.... lähti vauhdissa jalka pois polkimista ja suoraan se terävä puoli nilkaan... 5 tikkiä sain ja elinikäisen trauman.
No oho!! : 0
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Hippulat vinkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Puutuuko perse? :xmas:

Tää on oikea kysymys, eikä mikään vitsi. B)


:LOL:

Kyllä siinä persettä enemmän puutuu reidet. Paljon poljetaan seisten, ihan perusspinningissäkin.
Mutta ekan kerran jälkeen seuraava päivä saattaa tuntua kuin olisi sen pyörän synnyttänyt. :xmas:
 

Yhteistyössä