Elämä on yllättävää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kyllä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:MITÄH Olet eroamassa? :/Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Minä. :ashamed:
Ja tää on toinen vakava suhteeni.
Mutta nythän olen eroamassa... tosin olen yhä samaa mieltä. :xmas:
Helposti annoin periksi ja kyllä vaan, potkin itseänikin.
Meillä ainakin meni koko ajan huonommin, kun mulla ei ollut mitään mielenkiintoa olla toisen kanssa ja toinen sen tiesi. Paremmin menee nyt kun ei olla yhdessä. Jos ei ole rakkautta, niin ei se homma pidemmän päälle toimi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta se just on aika hassu syy, kun sekin on vähän itsestä kiinni, ellei oo hirveit ristiriitoja, jotka sen rakkauden näivettää. Jos muuten menee hyvin, niin vois vaikka miettiä, miten vois toista ilahduttaa, niinkuin se toinen ei ois ihan itsestäänselvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäpä jos ei rakkautta enää riitä toista kohtaan? Sekö ei ole riittävä syy....?
Mäkin aattelen vähän näin. Mun tuntemat parit (kuten tätini ja sen mies), jotka on taistelu toisensa jälkeen yhä vaan yhdessä, vaikuttaa parhaimmillaankin vain puoliksi niin onnellisilta kuin vaikka äitini, joka ihan ajoissa erosi ja tapasi toisen, jonka kanssa on nyt onnellinen. Musta tuntuu, että moni varsinkin pitkän suhteen päätteeksi ei uskalla katsoa totuutta silmiin, että tämä ei oikeasti enää toimi.. Paljon on kyse pelosta olla yksin ja omasta pärjäämisestä.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vielä:tai sitten mennään liian herkästi yhteen eikä opita tuntemaan ensin toista.
Ei voi ihan noinkaan snoa. Kun tavataan 30-40 ikävuosien välillä, ei voi välttämättä vuosikausia seurustella, ennen kuin lapsia tehdään -jos niitä halutaan. Mun mielestä on enemmän kyse yleisestä kypsyystasosta kuin siitä, että on tuntenut lyhyen tai pitkän ajan. Mun kokemuksen mukaan useampi kaksikymppisenä solmittu suhde päättyy eroon kuin kolmekymppisenä solmitut suhteet ihan vain siksi, että yli kolmekymppiset ihmiset ovat valmiimpia molemmin puolin todella sitoutumaan.. Eivät siis kaikki (ei tarvitse alkaa todistelemaan päinvastoin!) vaan mun kokemuksen mukaan useat.Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Mä uskon, että nämä erot johtuvat usein siitä, että on edetty liian nopeasti. Alle vuoden seurustelun jälkeen on jo sormukset vaihdettu ja vauva vaunuissa oman talon pihassa. Sitten, kun se kumppanin todellinen luonne alkaa paljastua, tajutaankin ettei toinen ole se oikea ja erotaan.
Mulla on ollut vain tämä yksi vakava suhde, muut lyhyitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Mä uskon, että nämä erot johtuvat usein siitä, että on edetty liian nopeasti. Alle vuoden seurustelun jälkeen on jo sormukset vaihdettu ja vauva vaunuissa oman talon pihassa. Sitten, kun se kumppanin todellinen luonne alkaa paljastua, tajutaankin ettei toinen ole se oikea ja erotaan.
Mulla on ollut vain tämä yksi vakava suhde, muut lyhyitä.