Kysymys SERRANON PERHEESTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Natsku:
Opeista: Onhan siellä se Fermin (vai mikä se nyt oli) se psykologi. Mutta mua on mietityttänyt, että kuka siellä on reksi kun Candela lähti? Tänään siellä huseerasi jotain kortsuautomaattia sen Ftin sisko... Niin että mitä se siellä koulussa tekee??

Lourditas on reksi. Fitin sisko siivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kreivitär:
Alkuperäinen kirjoittaja Natsku:
Opeista: Onhan siellä se Fermin (vai mikä se nyt oli) se psykologi. Mutta mua on mietityttänyt, että kuka siellä on reksi kun Candela lähti? Tänään siellä huseerasi jotain kortsuautomaattia sen Ftin sisko... Niin että mitä se siellä koulussa tekee??

Lourditas on reksi. Fitin sisko siivoja.

Vahtimestari

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei hajuakaan, olen katsonut vaan muutaman kerran.
Mutta mua ihmetyttää yksi asia, onko se Africa(??) olevinaan teini??? Ainakin näyttää yli 3kymppiseltä ja takuulla onkin!
Eikö ne muka oikeaa teiniä ole rooliin löytäneet..

Africa esittä Serranon perheessä 20-vuotiasta

Nyt saa riittää kuka sanoo että afri on ruma !!?katsokaa sitä ohjelmassa kuvissa se näyttää vanhemmalta kun se on...sen hiukset on ihat tete on kans tosi kanis...:

Alexandra Jimenez on syntynyt -80, elikkä nyt 28vuotias.. Mun mielestä ei ihan 18 vuotiaan tai parikymppise näköne mut tos sarjas näyttää kyl melkeinpä jo parikymppiselt, kiito kaikkien meikkien.. Mut ilman meikkei ja muuta ehostusta n. 30 :) Kyl se mun mielestä on ihan nätti (:

no marcos ja eva asuu tulusessa ranskassa ja niillä on tyttö vauva eli kait ne seukkaa.. :)
curro ja sen veli on samas koulus ku siin on kiat ala- ja ylä aste samassa ja lukio...sen takia eri ikästä porukkaa..lucia kuoli kolarissa ja koulun reksi candelan lähön jälkeen on ollut louridtas joka sai santiago serranolle pojan..ne siis naimisissa..fitin sisko raskaana joselitolle ja silleen.. afri koulun tyttöjen liikka ope ja raul oli siel ainakin hetken talkkarin toimessa..ja diegolla vipinää candelan siskon perään ja yhteen opeen joka oli ihan meksikosta asti santa justaan tullut..ja mitä kenenkin ikään tulee niin eihän se paluu tulevaisuuteen leffojen pää kloppi ollut nuori elokuvissa .. pienen kokonen vaan :)

Yhteistyössä