kysymys riipputisseistä ja rintalihaksista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eli jos naisella on isot rinnat. isoilla tarkoitan nyt isoja siis e-kuppikokoa tai sitä suurempia, voiko rintojen "riippumiseen" vaikuttaa treenaamalla rintalihaksia. eli johtuuko isojen rintojen riippuminen huonoista rintalihaksista vai siitä että jossain vaiheessa vaan rinnat on niin suuret että maanvetovaoima on voimaakkaampi ja alkaa vetään niitä puoleensa. en nyt tarkoita mitään navassa asti roikkuvia tissejä vaan sellaisia joissa nännin alkaa sojottamaan alas päin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli jos naisella on isot rinnat. isoilla tarkoitan nyt isoja siis e-kuppikokoa tai sitä suurempia, voiko rintojen "riippumiseen" vaikuttaa treenaamalla rintalihaksia. eli johtuuko isojen rintojen riippuminen huonoista rintalihaksista vai siitä että jossain vaiheessa vaan rinnat on niin suuret että maanvetovaoima on voimaakkaampi ja alkaa vetään niitä puoleensa. en nyt tarkoita mitään navassa asti roikkuvia tissejä vaan sellaisia joissa nännin alkaa sojottamaan alas päin.

Voi niitä vähän ryhdistää treenaamalla rintalihaksia, mutta ei riippurinnoista sillä pystyjä saa.

No allekirjoittaneella on ainakin niin löystynyt iho, että tavara valuu sen takia alaspäin. Ja rintalihakset on siellä alapuolella, että ei ne vaikuta kyllä löllökudokseen yhtään mitään. Kyllähän ne lihakset vähän auttaa, mutta enemmän roikkumiseen minusta muut asiat vaikuttavat.

A-kuppisena olen ehkä jäävi vastaamaan, mutta kerronpa kuitenkin oman kokemukseni perusteella. Kovalla rintalihastreenillä olen saanut kärsineet rintani kohoamaan ja näyttämään paremmilta. Kyllä varmaan isompiinkiin rintoihin auttaa ainakin isot rintalihakset.

mulla c kupin riippikset, ei rintalihakset niistä nyt milläänlailla ryhdikkäämpiä tee, ennemminkin on rintalihas ja sen alla roikkuva tissi :D tissivakoa ne ehkä korostaa et näyttäis olevan hienotkin utareet siä paidan alla :D

Yhteistyössä