Kysymys raskaudesta tietävälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jurppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jurppa

Vieras
Viikkoja on kasassa 33 ja neuvolassa sanoi että vauva tuntuu jo tosi alhaalla. Tarkoittaako että on laskeutunut? Voiko syntyä aijemmin sitten? Miten ite kullakin on laskeutunut ja sitten syntynyt?

Mahan laskeutuminen ei ole mikään varma merkki siitä, että synnytys on lähellä. Joillakin se laskeutuu hyvinkin aikaisin, joillakin vasta juuri ennen synnytystä! Itsellä maha laskeutui n. neljä päivää enne synnytystä tytön syntyessä rv 39+4

toka ja kolmas ovat laskeutuneet vkon 30 tienoilla ja tokasta olin viimeset 2kk 2 cm auki. tästä neljännestä olen ollu jo monta vkoa 2cm auki ja pää on TODELLA alhaalla...mutta siis, toka meni 10 pvää yli, kolmas synty ajallaan ja tää neljäs näyttää odotuttavan...LA meni viime viikolla. ainiin, kolmannesta lähti limatulppaki tasan 2kk ennenku synty. tästä neljännestä limatulppa meni pari vkoa sitten.

Minulle terkka varoitteli toisesta lapsesta viikolla 36, että voi lähteä tulemaan koska vain. Oli ollut viikolta 31,32 asti jo todella alhaalla. Ja kiinnittyi juuri tuolla viikolla 36. Mutta siellähän se kaveri viihtyi runsaan viikon yli lasketun, ja vauhditettiin vielä synnytyksen aikana oksitosiinilla.

Yhteistyössä