Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mulla oli viikolla 29-30 jo kohdunsuu auennut ja suunnilleen "hiukset näkyi". Tuskainen loppuraskaus oli, mutta syntyi rv39, kalvojen puhkaisulla.
Huh! Kauanko kesti ponnistusvaihe?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miulla ei laskeutunu ollenkaan. piti ponnistaa synnytystilanteessa synnytyskanavaan ensin ja sitten ulos. neiti vissiin aatteli että siellä masussa on niiiiin kiva olla ettei aikonukkaan tulla ulos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mulla oli viikolla 29-30 jo kohdunsuu auennut ja suunnilleen "hiukset näkyi". Tuskainen loppuraskaus oli, mutta syntyi rv39, kalvojen puhkaisulla.
Jouduit ilmeisesti vuodelevossa olemaan loppuraskauden? Minä en viel tiedä että onko paikat miten auennu, selviää sekin sit siellä ultrassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko teillä se pää ollut alhaalla mutta silti liikkunut vai tarkoitatteko laskeutumisella sitä, että on jo tosiaan kiinnittynyt ja ihan alhaalla ja lähtöasemissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mulla vasta viikkoja nyt kasassa 29+6, ja kävin äsken neuvolassa niin terveydenhoitaja sanoi että vauva on jo laskeutunut!Tunnin päästä olen menossa ultraan.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Paikat oli sentin verran auennu. Kevyttä liikuntaa saa harrastaa, mutta ei rehkiä. Vauva on vaan nyt päättänyt että on mukava köllötellä jo ihan pää alaspäin, ja on survonut itsensä tuonne ihan alas. Eli sinäänsä kaikki ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Huh! Kauanko kesti ponnistusvaihe?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miulla ei laskeutunu ollenkaan. piti ponnistaa synnytystilanteessa synnytyskanavaan ensin ja sitten ulos. neiti vissiin aatteli että siellä masussa on niiiiin kiva olla ettei aikonukkaan tulla ulos![]()