Kysymys poikaystävästä+yökyläilystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23238252]Harva vanhempi ilolla seuraa 16 v. tytön ja 28 v. miehen seurustelua... kuvittelin heillä olleen omia ongelmai siinä määrin etteivät ehtineet huomata sinua ollenkaan.[/QUOTE]

Ehkä ei kannattasi tehdä mitään analyysejä kun ei tiedä asioosta.

Kaikki ei muuten ole 16-vuotiaana niin noloja ettei tietääsi mitä tekee.

[QUOTE="vieras";23238163]19 v. on teini ... "nineteen"... silloin myös monen yliopisto-opinnot alkavat.[/QUOTE]

No voi helvetti.Kun ei taas millään haluta ymmärtää.
Luitko sä ollenkaan tota alotusta?Siinä puhuttiin 16-vuotiaasta.Ja itse vielä omassa kommentissa selvensin että 15-18-vuotiailla suurinosa sosiaalisesta elämästä keskittyy kouluun.Ja sanoin vielä että yliopistossa ollaan jo vanhempia.

Mutta sinähän et millään tavalla ymmärtänyt tota mitä mä sanoin....|O

[QUOTE="vieras";23237727]Antaisin, jos tytär olisi ihan normaaliälyllä varustettu ja poikkis suhtkoht normaaliksi ihmiseksi todettu. Itse olen 16-vuotiaana asunut jo mieheni kanssa yhdessä.[/QUOTE]

Samaa mieltä!

[QUOTE="juu";23238253]No huh huh. Meinaatko että seurustelit 28 vuotiaan miehen kanssa kun olit 16-vuotias, ja vanhemmillesi tämä oli ihan ok?
Melko järkyttävää.[/QUOTE]

Mä järkytän sua vielä enemmän kun kerron etten todellakaan ole maailman ainoa joka on teininä seurustellut itteään vanhemman miehen kanssa.

Luulekko tosiaan, että olisin lopettanut seurustelun jos mua oltaas kielletty. :laugh: :D

Onhan se hormonitoiminta aivan käsittämätöntä 16-vuotiaana. Tuossa iässä Itsellä ei pyörinyt mikään muu mielessä kuin se, milloin pääsee seuraavalle runkulle. Myöhemmin saanut sitten jo ihan oikeaa naistakin. Mutta jotenkin oudolta tuntuu, että seksuaalisuudesta pitäisi tehdä jollain tavalla tabu ja kaitsea sitä silloin, kun sitä eniten ajattelee. Ikään kuin elettäisiin jossain keskiajalla.

[QUOTE="vieras";23238190]Nimenomaan LASTEN pitää nauttia seksistä...[/QUOTE]

No ei 16-vuotias enää mikään lapsi ole.
Ja väännetään nyt vielä rautalangasta;vaikka sanon että ei ole enää lapsi niin en myöskään tarkoita että ois aikuinen.

Mä järkytän sua vielä enemmän kun kerron etten todellakaan ole maailman ainoa joka on teininä seurustellut itteään vanhemman miehen kanssa.

Luulekko tosiaan, että olisin lopettanut seurustelun jos mua oltaas kielletty. :laugh: :D

Jos lapsesi alkaa käyttämään huumeita, niin annatko hänen ihan vapaasti käyttää niitä myös kotona, koska "tuskin se sitä lopettaa, vaikka kieltäisit"...

Juu, et varmaankaan olisi. Itkupotkuraivarit ja kotoa karkaamiset voin kuvitella. Oliko tällä sulhasellasi kaveritkin 16-vuotiaita? Vai keskittyikö se vaan teinityttöihin, teinipojat ei kavereinakaan kiinnostaneet?

[QUOTE="juu";23238289]Jos lapsesi alkaa käyttämään huumeita, niin annatko hänen ihan vapaasti käyttää niitä myös kotona, koska "tuskin se sitä lopettaa, vaikka kieltäisit"...[/QUOTE]

Voi pyhä yksinkertaasuus sun kanssas.

Tässä asennoitumiseen vaikuttaa varmaan aika paljon se, minkä ikäisenä itse on aloittanut seurustelun ja etenkin seksielämän. Itse olin 19-vuotias ensimmäisellä kerralla ja ehkä osin siitä johtuen mielestäni on jotenkin ihan järkyttävää, että vanhemmille on ihan ok, että jo 16-vuotiaat lapset harrastavat seksiä. Sen ikäiset ovat oikeasti vielä lapsia.

[QUOTE="vieras";23238297]Juu, et varmaankaan olisi. Itkupotkuraivarit ja kotoa karkaamiset voin kuvitella. Oliko tällä sulhasellasi kaveritkin 16-vuotiaita? Vai keskittyikö se vaan teinityttöihin, teinipojat ei kavereinakaan kiinnostaneet?[/QUOTE]

Ei siihen seurustelun jatkamiseen tarvita mitä itkupotkuraivareita ja kotoa karkaamisia. Jos et tuota tiennyt, niin aika mielikuviteksoton olet. :whistle:

Pitääkö ihmisten kaikkien kaverien olla samanikääsiä? Mä en siis voi olla kaveria yli 50-vuotiaan enkä alle 20-vuotiaan kanssa. :|

[QUOTE="vieras";23238293]16 vee on lapsi vaikka sä yrittäisit mitä väittää.[/QUOTE]

No tulihan se sieltä...:D
Ootko ikinä aatellut minkä takia on keksitty sellanen sana kuin "nuori" tai "teini",siihen lapsen ja aikuisen väliin?
No mä kerron;koska n.15v. ei ole enää lapsi mutta se ei ole myöskään aikuinen vielä.

[QUOTE="juu";23238324]No kieltämättä vaikutat hiukan yksinkertaiselta, jos ainoa peruste sille, että lapsen pitäisi antaa viettää öitä aikuisen miehen kanssa on se, että "ihan turha lasta on kieltää, kun ei se tottele kuitenkaan.[/QUOTE]

Sä tässä yksinkertaanen olet ja se on voi voi jos et sitä tajua.

Onko joidenkin noin vaikia tajuta, että kaikki ei ole kakaroota 16-vuotiaana ja omat aivot toimii jo? Ei mua ole tuossa iässä enää tarvinnut paapoa ja olen osannut pitää puoleni. Ei voi mitään jos olette itte kehittyneet hitaasti.

[QUOTE="juu";23238334]Harrastatko seksiä kaikkien kavereidesi kanssa???
Mielestäni seksisuhde on ihan eri asia kuin kaverisuhde.[/QUOTE]

Tuossa kyllä puhuttiin kavereista, että silleen. :whistle:

Yksikertaaset, katkerat, kateelliset lehmät taas vauhdissa kun kotona ollaan nyrkin ja hellan välissä oltu jo 20 vuotta sen saman kusipäämiehen kanssa.

Turha narista, vastaan vain samalla mitalla takaasin. Te tässä kilarit veditte mun ekasta vastauksesta tähän ketjuun.

Ei siihen seurustelun jatkamiseen tarvita mitä itkupotkuraivareita ja kotoa karkaamisia. Jos et tuota tiennyt, niin aika mielikuviteksoton olet. :whistle:

Pitääkö ihmisten kaikkien kaverien olla samanikääsiä? Mä en siis voi olla kaveria yli 50-vuotiaan enkä alle 20-vuotiaan kanssa. :|

Sitten seurustellaan kypsästi ja aikuismaisesti salaa jos vanhemmat kieltävät? Vai mikä sinun tapasi olisi ollut?

Jos 28-vuotias aikuinen mies hengailee 16-vuotiaiden teinien kanssa, niin ei sillä ihan kaikki palikat ole kohdillaan.