Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka mä oon teininä seurustellut ja ja jopa vielä menettänyt neitsyyteni niin ei se mun koulunkäyntiin vaikuttanutMitä ihmettä?!
Ja varsinkin jos poikaystävä on samasta koulusta niin sehän vaan toimii motivaattorina koulunkäynnillekin![]()
Vaikka mä oon teininä seurustellut ja ja jopa vielä menettänyt neitsyyteni niin ei se mun koulunkäyntiin vaikuttanutMitä ihmettä?!
Ja varsinkin jos poikaystävä on samasta koulusta niin sehän vaan toimii motivaattorina koulunkäynnillekin![]()
Päästäisin. Pääsin itsekin 16-vuotiaana yöksi 17 v poikaystäväni luokse.
Ja mitä seksiin tulee, se oli mukana suhteessa jo ennen näitä yökyläilyjä.
Minä en aio antaa lasteni 18 v iässäkään tehdä mitä vaan. En edes 20-vuotiaana, tai 25-vuotiaana; jos he ovat tekemässä jotain typerää niin parhaani mukaan yritän heille järkeä puhua. Toivon toki että kykenen kasvattamaan heidät siten, että he eivät mitään ihan idioottimaisuuksia tekisi.
En myöskään aio asettaa totaalikieltoa seksin, alkoholin tai seurustelun suhteen alle 18-vuotiaalle. Toivon, että meillä on hyvät keskusteluvälit ja voimme avoimesti näistä asioista jutella. Vapaus tuo mukanaan myös suuren vastuun, ja sitä rataa. Luottamusta saa, mutta sen menettää ellei osaa olla järkevästi. Samalla lailla kuin mun vanhemmat aikoinaan mun kanssa toimi, ja veljeni kanssa. Meistä ei tullut teinivanhempia emmekä me seonneet 18-vuotiaana kun vapaus lopultakin koitti, kuten useammalle tiukemman kurin alla kasvaneelle teini-iän tutulle kävi.
Sinähän tunnetusti...no jääköön sanomatta.
Siis ei saa mennä yökylään, jonka perustelu on se, että sinä sanot niin?![]()
Niinhän se tekee, mutta sen suhteen saan vanhempana onneksi soveltaa myös omaa harkintaani.
Niinhän se tekee, mutta sen suhteen saan vanhempana onneksi soveltaa myös omaa harkintaani.
Eli sun mielestä olisi mukavampi ajatus, että tyttäresi menettää sille poikaystävälleen neitsyyden jossain muualla, esimerkiksi taivasalla?No joo, mun mielestä olisi outoa, jos samassa talossa tytär paneskelisi kundikaverinsa kanssa. Vaikea kuvitella, miten oma mies suhtautuisi siihen. Oma elämä ja seksi toimikoon porkkanana itsenäistyä ja muuttaa omilleen.