Kysymys piparkakkutalon tekijöille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Mitä teette talolle? koristeena pöydällä joulun yli? syöttekö sen? Jos niin milloin? Pistätte talteen ja seuraavana jouluna esille? Eräs tuttuni on säästänyt ja laittaa pöytään tänä jouluna. Itse tein elämäni ensimmäisen piparkakkutalon tänä jouluna. Lapsena ei koskakaan tehty, eli kertoisko joku mitä sille tehdään tai mikä teidän perinne on.

Mä olen kerran tehny, toinen kertaa saa odottaa... Mut joo, tossa se seisoi koristeena pöydän kulmalla loppiaiseen. Maistettiin mut maistu sillon niin pölyselle ja vanhalle että roskiin lensi. Ja sillon ei siis ollu vielä lapsia.

Meidän talot nököttää tuolla somasti sellofaani kääreissä joulun yli koristeena. Sielläpä ei pölyty ja menee joulun jälkeen parempiin suihin :) Toisen saavat tuhota jo jouluna ja toisen sitten joulun jälkeen.

Me tehdään joka joulu sellainen joulukirkko. Ikkunoissa on "lasit" ja kun laitetaan pieni ledivaloketju sisälle niin se on tosi kaunis. Sitä pidetään ainakin tammikuuhun saakka, sen jälkeen pölyhuiska essin ja se joka haluaa saa syödä sen - koirille jämät :laugh:
Aina kyllä tuntuu että VOI EI... Sen kanssa on kuitenkin monta tuntia häärätty...