Kysymys "penninvenyttäjille"...miten saada kauppalasku konkreettisesti pieneksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja naantalilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Citymarketista HK:n kotimaista takuumureaa naudan filettä jotain 13 euroa kilo! Jossain muualla näin kotimaista possua 5 euroa kilo, noista jo pihviä vääntää. Mukava lukea kokkailuistasi, toivottavasti sarja jatkuu pian vaikka jollain laatikolla.

Me käytetään Prismaa ja S-marekttia keskitetysti bonusten vuoksi..mutta eiköhän sieltäkin edukasta lihaa löydy kun osuu sopivaan aikaan kauppaan :)

Tässä sun ongelma on. Naantalissa S-market on ihan sairaan kallis kauppa verrattuna esim Elleniin. Mun kaverillakin huimat bonukset, kun ennen keskitti, mutta vaihtoi silti Elleniin, koska ei ne bonuksetkaan korvaa sitä, että yhen ruokakassin hinta on monta euroa enempi.

Koitas huvikses tai seuraa lehdestä tai netistä Ellenin tarjouksia.

Mun mielestä taas perusruokaa ostaessa Ellen on selkeästi kalliimpi. Jos ei osta pelkkiä tarjouksia, niin kassi tulee kalliimmaksi Ellenissä kuin S-marketissa. Esim. leikkeleet on selkeästi kalliimpia Ellenissä, samoin vaikkapa jauheliha, jota yleensä ostan. Myös voi on kalliimpaa. Hedelmiä saa kyllä Ellenistä edukkaammin usein.

oon huomannu meillä pirkanmalla että k-kauppa on paljon halvempi kun s-kauppa. k kaupassa on usein ja monipuolisemmin tarjouksi ja alannettuja hintoja kun ta s kaupassa vaan harvoin joku juusto edullisempaa. täällä tosin vaipat on smarketissa halvempia kun k-kaupassa (meillä käytetään liberoa) , täällä ei ole prismoja eikä citimarketteja

tuli vaan noista puuroista mieleen, että kaikki lapset ei syö puuroa. Esim. meillä neiti söi sitä 1,5 vuotiaaksi, kunnes teki totaalisen stopin oksennustaudin jälkeen. Meni monta kuukautta, että sain maistamaan ja pam...taas oksutauti :( nyt on pian 3v ja ei syö vieläkään. Puuroista riisipuuro menee jotenkin ja vispipuuro. Poika taas syö ehkä pari kertaa kuussa puuroa (11v).

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja naantalilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Citymarketista HK:n kotimaista takuumureaa naudan filettä jotain 13 euroa kilo! Jossain muualla näin kotimaista possua 5 euroa kilo, noista jo pihviä vääntää. Mukava lukea kokkailuistasi, toivottavasti sarja jatkuu pian vaikka jollain laatikolla.

Me käytetään Prismaa ja S-marekttia keskitetysti bonusten vuoksi..mutta eiköhän sieltäkin edukasta lihaa löydy kun osuu sopivaan aikaan kauppaan :)

Tässä sun ongelma on. Naantalissa S-market on ihan sairaan kallis kauppa verrattuna esim Elleniin. Mun kaverillakin huimat bonukset, kun ennen keskitti, mutta vaihtoi silti Elleniin, koska ei ne bonuksetkaan korvaa sitä, että yhen ruokakassin hinta on monta euroa enempi.

Koitas huvikses tai seuraa lehdestä tai netistä Ellenin tarjouksia.

Mun mielestä taas perusruokaa ostaessa Ellen on selkeästi kalliimpi. Jos ei osta pelkkiä tarjouksia, niin kassi tulee kalliimmaksi Ellenissä kuin S-marketissa. Esim. leikkeleet on selkeästi kalliimpia Ellenissä, samoin vaikkapa jauheliha, jota yleensä ostan. Myös voi on kalliimpaa. Hedelmiä saa kyllä Ellenistä edukkaammin usein.

Mut esim pelkkä maito. Senttiero oli jo huima. Onhan toi totta, että riippuu mitä ostaa, mutta ainakin kaikki tuotteet mitä mä ostan, on S-marketissa kalliimpia. Kaikki. Mä ostin just Ellenistä paistijauhelihaa 4 euroa kilo... Pakkaseen sen verran, että riittää seuraavaan tarjouskertaan ;)

Mä haen S-marketista vain vaipat, kun Liberon megapackeja ei saa muualta :D

mä en kotimaisesta tingi ruuassa. Piste.
Aina jos on kotimainen vaihtoehto, otan sen.
Suosin kaupan omia merkkejä, tässä tapauksessa rainbow. Ei pakasteita, me vähennettiin pakasteiden ostamista ja säästyy kuussa n. 25-40e.

mä en kotimaisesta tingi ruuassa. Piste.
Aina jos on kotimainen vaihtoehto, otan sen.
Suosin kaupan omia merkkejä, tässä tapauksessa rainbow. Ei pakasteita, me vähennettiin pakasteiden ostamista ja säästyy kuussa n. 25-40e.

Lidlin maito on kotimaista ja maksaa Lahden seudulla 0.75 senttiä, on muuten valion maitoa, kun viitsitte vilkaista tuottajakoodia. Sama raejuustossa. Ingmanin vastaava maksaa enemmän s-marketissa, kuin Valio lidlissä. Lidlissä on myös halvimmat vaipat kappalehinnaltaan, tosin jos on Napero kerhossa niin sieltäkin tulee edullisia tarjouskuponkeja. Aika usein s-kauppa, k-kauppa ja lidl on ihan vierekkäin, joten tosi paljon säästää kun vertailee hinnat ja vaikka kävelee naapurikauppaan. Ennen (2v sitten) ei löydetty Lidlistä mitään ostettavaa, nykyään käymme perusostokset sieltä ja muualta tarjoukset. S-marketista arkijuusto, Isabella jugurtti jne, joita ei Saksalaisen kaupasta saa, mutta väitän, että taso noussut alkuvuosista suomalaisten tuotteiden myötä. Käykääpä katsomassa.

Yhteistyössä