Kysymys oda steamerista??

Siis Soda steamerista... miten voi tollasen kirjoitusvirheen sallia otsikkoon.... :xmas:

Nyt pamahti halu tehdä omaa hiilihapollista vettä. Expertin mainoksesta katselin, että myyvät halvempaa ja kalliimpaa versiota.
Toinen nyt 49 e ja toinen 119 e. Kummassakaan ei pahemmin selitelty muuta kuin että tekee hiilihapollista vettä ja makuvaihtoehtoja on saatavilla.
Mitä eroa sitten voi noissa olla? Joku teho vai?
Onko kellään joka vois vähän valaista onko toi edes hyvä, tuleeko käytettyä?
 
Viimeksi muokattu:
"Sooda"
Tarkoitat varmaan Soda streameria. Mulla on halvempi versio ja se on tosi hyvä. Siinä tarvii kahta kättä, kun kiertää pulloa paikalleen. Eli toisella kädellä täytyy painaa niin, että se "piikki", mistä hiilihappo tulee, kallistuu eteenpäin ja toisella kädellä kierretään pullo kiinni. Olisiko tuossa kalliimmassa sitten niin, ettei taritse kahta kättä? Oliko siinä hienommat pullot, en muista. Taisi olla tyylikkämmän näköinen jonkun mielestä.
No joka tapauksessa perusmalli riittää mulle. Sopivan hapokkaan veden saa itse tehtyä, kun painelee riittävän monta kertaa. Ne esanssit ovat aika pahoja.
 
No on mulla sitten kirjoitusvihreitä tänään iha tolkuttomasti.. miten joku päivä ei vaan toimi :D on se hyvä että silti joku ymmärtää...

Mä nimittäin juon vichyä paljon joten alko miettii että pitäiskö satsata edes toi 50 e siihen, vois käytössä maksaa itsensä takaisin.
'
Mites sitten ne maut? Onko ne ok ?
 
Y oda
Ajan kuluessa laite varmasti maksaa itsensä takaisin. Se hiilihappopatruuna maksaa varmaan monissa paikoissa kympin. En ole koskaan laskenut, tuleeko siitä tosiaan se 60 litraa, mitä luvataan. Lähelle sitä kuitenkin. Eniten hyötyä tässä on, ettei tarvitse roudata pullokaupalla vettä kotiin. Eikä lopu kesken, jos on vaihtopatruuna valmiina.

Mun suosikki niistä mauista on se verigreippi. Siitä tulee melkein lonkeron makuista, kun laittaa giniä sekaan. Se kola on ihan mukiinmenevä, mutta ei todellakaan mitään kokiksen tai pepsin makuista. Parasta tulee, kun ostaa ihan tavallista mehua ja laittaa sitä.
 
Niissä kalliimmissa joissain ainakin itse saa valita hiilihapon määrän...ja tietty muotoilu on erilainen jne...
Itse ostin viidelläkympillä,kun oli tarjouksessa ( oikea hinta 80 e ) pari päivää sitten ja on just hyvä! :)
 

Yhteistyössä