Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:JOS meille joskus tulee toinen lapsi ja sattuu olemaan saman merkkinen ku tirppa niin hänestä sit tulee tod. näk. Ninni tai Nanna Lilja Kristiina.
Tirpalla on suht erikoinen nimi mut mitään negatiivista ei o kuultu. Nimen saa kyl pariin otteeseen toistaa ja usein "tavata" et ihmiset ymmärtää et se on kans nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:http://www.etunimet.net/nimipaiva.html
tuolta löytyy erikoisten nimien lista
Alkuperäinen kirjoittaja Luoja:Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:http://www.etunimet.net/nimipaiva.html
tuolta löytyy erikoisten nimien lista
Anatolius![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Meillä kuopus on Louna
No niinhän se onAlkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:kun on niin moneen eri lähtöön,toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta nimestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Nenna Vilmiina ois ihana!![]()
Olis kiva tietää vielä nämä nimetAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mä en osaa sanoa nimi asioihin mitään. Minulle nimen merkitys ja tausta on se avaintekijä. Esim. Minun nimeni tarkoittaa mehiläistä joka syötti Zeus Jumala vauvaa Olymposvuoren uumenissa ja tyttäreni on taas se hunaja jota mehiläinen syötti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mulle nonnasta tulee mieleen isoäiti =)
Eikös nonna ole isoäiti italiaksi. (Samoin kuin Anitra tarkoittaa ankkaa italiaksi.)
No sana on suomessakin käytössä. Mun ystävä käyttää sitä.
meiän isoäiti on nonna. ihan vaan kun haluaa olla erikoinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mulle nonnasta tulee mieleen isoäiti =)
Alkuperäinen kirjoittaja tessa?:Onko tämä Tessan antaja ollenkaan ottanut selvää nimen alkuperästä. Tai Nonnaa ihannoiva...
En antaisi nimeä, jolla on selkeä, vahva merkitys jollakin toisella kielellä, jota moni osaa. Varsinkin kun nimi on ns. keksitty, eikä perinteinen suomalainen nimi. Nonna on italiaksi isoäiti, joten mielestäni on hassua että ihmiset antavat sitä lapsilleen ja samat ihmiset sattavat haluta lapselleen kansainvälisen nimen... heh,heh.