Kysymys naisille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heke

Vieras
Naiset tyydyttekö pelkkään suu- ja sormiseksiin, jos saatte orkun vai onko pakko saada munaa, jos tyydytte ni kertokaa mieli asento ja paikka missä nuolettaisit itseäsi.

Kyllä.Seisoaltaan,etunojassa esim.Pöytää vasten.Mies lattialla istuen kasvot pillua vasten nojaten käsiinsä.Ehkä jossain sellaisessa paikassa,jossa saattaisi joku nähdä.Tai niin,että mies istuu esim vessanpöntöllä (yleinen wc)mulla toinen jalka hänen jalkojenvälissä kannella,seison siinä,ja toinen jalka seinällä.Jalat mahd.Avoinna.

Minulla on fantasia jossa istun esim. puiston penkillä ja kun näkisimme naisen tulevan polvistuisin eteesi nostaisin hameesi ylemmäs ja levittäisin jalkasi. Nuolisin sinua, kun vieras nainen olisi lähellä ja varmasti näkisi mitä teemme. Tämän voisi tehdä myös toisinpäin, ottaisit suihin kun joku nainen kulkee ohi. Olisi mielenkiintoista seurata mitä reaktioita tulisi. Hyvällä tuurilla voisi saada 3 kimpan aikaiseksi. Kiinnijääminen tai vieraan naisen katselu kiihottaa.

mulle ei ole merkitystä miten orkun saan.Tosi voimakkaita saan juuri silloin kun mies käyttää sormiaan ja suutaan, joskus myös dildoa.Silloin pystyn keskittymään vaan itseen ja omaan orgasmiin, joka tulee ihan mielettömän voimakkaasti, aaltoillen ja se jatkuu ja jatkuu vaan...loppuvaiheessa kun mies työntyy minuun, orgasmi alkaa uudelleen...aaah, nyt muuten tekee mieli!! Eikä oo ketään saatavilla ja töihinkin pitää kohta lähteä :(

Miksi pitäisi tyytyä pelkkään suu ja sormihoitoon.. ;) ekaks sitä ja lopuks kunnon pano.. ;) ja se mikä on tärkeintä niin molempien pitää nauttia..jos toinen saa niin sit pitää toisenkin saada.. ;)

Mimosa minä miehenä pidän myös tuollaisesta et saan nuolla pillua ja käyttää sormiani niin pitkään ku nainen haluaa ja saa ni monta orkkua ku pystyy ja sit viimeisellä kyrpä pilluun ja yhteinen mahtiorkku...uuuhh

Mulle taas tuo nuolettaminen on fantasiana ihan karmean kiihottava.Joskus ketjukin siitä oli.Toki mulle panokin maistuu,mutta todellisia pillullaherkuttelijoita on harvassa.

Moi Sandra! Voi kuule minä viihtyisin monet ajat naisen jalkojen välissä kaikkee tekemässä. Ajamassa posliiniksi, nuolemassa, sormeilemassa. Ei mikään niin ihanampaa ku nainen painaa päätäni pilluaan vasten ja saa orkun. Pillu ja peppu supistelee sormiani vasten.