Hierojia naisille ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Catrin

Vieras
Hei,
onko olemassa seksiliikkeitä joissa on mies strippaamassa ja kiihottamassa itseään ?
Entä yleisiä mieshierojia joissa nainen (vanhempikin) voi saada kiihotuksen orgasmiin asti ?
Puhelinseksiä naisille ?
Kertokaa kokemuksistanne, olen erittäin kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Catrin:
Hei,
onko olemassa seksiliikkeitä joissa on mies strippaamassa ja kiihottamassa itseään ?
Entä yleisiä mieshierojia joissa nainen (vanhempikin) voi saada kiihotuksen orgasmiin asti ?
Puhelinseksiä naisille ?

Hyvin varustetuissa seksiliikkeissä on joskus myös mies strippaajia. Ihan samalla tavalla mies-esiintyjä strippaa kuin nainen. Ei ole kokemusta, mutta olen kuullut tällaisia olevan.
Samalla tavalla siellä voi nainen tyydyttää itsensä, kuten mies nais-esiintyjän privaatissa.
Erotica- messuilla on myös tällaisia mahdollisuuksia, seuraa ilmoituksia.
Jos asut pääkaupunki-seudulla uskon sieltä löytyvän.
Joskus olen nähnyt yksityisiä ilmoituksia lehdessä. En tiedä sitten niiden luotettavuudesta.
Puhelin ja netti-seksiä on saatavilla niin naisille kuin miehille.
Kaikkia palvaluita löytyy kun osaa etsiä. Toivon sinun löytävän mieleistä tyydytystä tarpeisiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hetero mies:
Hyvin varustetuissa seksiliikkeissä on joskus myös mies strippaajia. Ihan samalla tavalla mies-esiintyjä strippaa kuin nainen. Ei ole kokemusta, mutta olen kuullut tällaisia olevan.
Samalla tavalla siellä voi nainen tyydyttää itsensä, kuten mies nais-esiintyjän privaatissa.
Erotica- messuilla on myös tällaisia mahdollisuuksia, seuraa ilmoituksia.
Jos asut pääkaupunki-seudulla uskon sieltä löytyvän.
Joskus olen nähnyt yksityisiä ilmoituksia lehdessä. En tiedä sitten niiden luotettavuudesta.
Puhelin ja netti-seksiä on saatavilla niin naisille kuin miehille.
Kaikkia palvaluita löytyy kun osaa etsiä. Toivon sinun löytävän mieleistä tyydytystä tarpeisiisi.
onko olemassa seksipaikkoja joissa voi saada seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Catrin:
Hei,
Puhelinseksiä naisille ?

Olisin erittäin kiinnostunut miten saan sinuun yhteyden