Kysymys NAISILLE: Mikä on turn off miehessä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuli tuossa vaan mieleen että teistä ei kovin moni taida olla naimisissa :D
Tuskin on ja tietääkseen noin monta epäkohtaa miehissä, on pitänyt aika monta kierrättää. Mahtaako listan pituus korreloida naisen mielestä paskojen miesten määrää, vai äidiltä saatuja oppeja? Olisi jännä tietää.

Mites muuten sitten suu pannaan, jos se paska mies osoittautuukin toisen naisen kanssa itse Jumalaksi?
 
vierailijaxc
Tuskin on ja tietääkseen noin monta epäkohtaa miehissä, on pitänyt aika monta kierrättää. Mahtaako listan pituus korreloida naisen mielestä paskojen miesten määrää, vai äidiltä saatuja oppeja? Olisi jännä tietää.

Mites muuten sitten suu pannaan, jos se paska mies osoittautuukin toisen naisen kanssa itse Jumalaksi?
Omasta mielestäsi kaikki naiset (paitsi vaimosi) on jostain syvältä. Joten paraskin puhuja :D
 
Punaroosa
Tuli tuossa vaan mieleen että teistä ei kovin moni taida olla naimisissa :D
Mistä niin päättelit? Ihan päteviä syitä on joillakin eli hygienia yms. Kuka edes haluaisi olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei huolehdi hygieniastaan? Tai on käytökseltään todella moukkamainen? On eri asia luetella tuollaisia syitä kuin luetella prinsessamaisesti luoja tietää mitä ihmeellisiä päähänpistoja joita kukaan mies täytä.

Ja ei, en ole naimisissa, mutta parisuhteessa kyllä. Asumme yhdessä ostamassamme omakotitalossa, olemme kihloissa ja häät on 1½ vuoden päästä. Eikä mieheni ole haiseva, likainen kaljamahainen junttiöykkäri.

Sä et varmaankaan tiennyt, että parisuhteessa voi olla muutenkin kuin naimisissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
9mmmm
Tuskin on ja tietääkseen noin monta epäkohtaa miehissä, on pitänyt aika monta kierrättää. Mahtaako listan pituus korreloida naisen mielestä paskojen miesten määrää, vai äidiltä saatuja oppeja? Olisi jännä tietää.

Mites muuten sitten suu pannaan, jos se paska mies osoittautuukin toisen naisen kanssa itse Jumalaksi?
Mä oon tosta lopusta samaa mieltä oikean parin kanssa se on lentoo vääränkaa se on sellasta kuhan vaan ollaan ja toisen kaikki asiat ärsyttää.
 
pey
Tuli tuossa vaan mieleen että teistä ei kovin moni taida olla naimisissa :D
Mä oon kyllä 17. vuotta naimisissa. Ainakaan itse mielestäni en kyllä esittänytkään hirveen erityisiä vaatimuksia. Se hammas- ja intiimihygienia on mulle tosi tärkeitä, mutta nuorena kun olen avioitunut, olen omat tapani ja mieltymykseni saanut miehelle opetettua. Toivottavasti kukaan ei joudu sietää kumppanin puutteellista hygieniaa, varsinkin jos kärsii siitä.
 
heh sarkasmia käyttävät on aina huvittavia. esimerkki rölli tuolla missä ekkö sää tyhmä tajunnu mä kuvittelen olevani nokkela kun olen sarkastinen. lisäksi sarkasmi korttia voi käyttää kun oma mielipide käy liian raskaaks ni senku sanoo heei mä olin sarkastinen. ni voi sitten taas paeta sanomisiaan ;)
Minulle on siis yksi ja sama pitääkö kirjoitustani totena tai sarkasmina. Molemmin päin sen voi ottaa. Ehkä siinä oli jotain tottakin, en tiedä.
 
9mmmm
Minulle on siis yksi ja sama pitääkö kirjoitustani totena tai sarkasmina. Molemmin päin sen voi ottaa. Ehkä siinä oli jotain tottakin, en tiedä.
eikä toi juuri sulle ollukkaan totena ni oppii jotain. täällä vaan jotkut nauraa sille kun joku ei tajua sarkasmia. koska sillonhan voi pitää kaikkia tyhminä.
mä esim sanon kävin kaupassa toinen sanoo mitä ostit. mä vastaan vähänkö sä oot tyhmä en mä missään kaupassa käyny olin vain sarkastinen.
 

Yhteistyössä