Kysymys NAISILLE: Mikä on turn off miehessä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se että miehet voi kuvitella että on olemassa sellanen kun isä. Lapsilla on aina vaan oma äiti olemassa eikä mitään muuta. Se että miehet saa liikaa palkkaa ja se että miehet raiskaa ja haluaa seksiä ja se että miehet on johtajina ja päättämässä ihan liikaa. Tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka paljon mut tossa ne mitä nyt tuli mieleen ja ärsyttää eniten.
Ymmärsitköhän sä nyt tuota AP:n kyssäriä?
Kysymys ei ollut että mitä asioita feministit inhoavat.
 
vierailija
Sellanen ihme wannabe macho alfauros joka vannoo perinteisten arvojen nimeen ja haluaa olla "perheen pää". Sellanen ihme maalaisjuntti joka ämmittelee/muijittelee naisia ja kehuskelee charmillaan. Hyi. Sit liian vanha, lapset/eronnut, lihavuus....
 
Toki sellaisetkin asiat joihin mies ei voi vaikuttaa, voivat olla naiselle turnoffeja. Esimerkkeinä ullonäkö ja luonne.
Tony Halme oli oikeassa tässäkin:

"..Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa siivoamaan, niin silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen filosofiasta, niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta..."
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailijakjh
Tony Halme oli oikeassa tässäkin:

"..Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa siivoamaan, niin silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen filosofiasta, niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta..."
Painuisitko neiti nyt hemmettiin tästä ketjusta?
 
Johan tämä asia on käyty läpi. Et sinä naimisissa ole. Korkeintaan harhaisissa mielikuvitusnaimisissa.

Ja ihan tosiaan YKSIKIN sinun ominaisuutesi olisi totaalinen turn off. Koko pakkaus... ei tarvitse edes sanoa.
Olen minä. Ollut jo lähes 30v. Minua ei kiinnosta tippaakaan sinunkaanlaisesi ihmisten mielipide itseeni liittyen.
 
Olet kuitenkin ajatellut asiaa se verran että olet tullut siihen tulokseen että ottajia riittäisi pilvin pimein? Löytyykö niitä ottajia Vin Dieselin kroppasi takia vai miksi?
Kasvoni ovat kuulema symmetriset, huuleni ihanat, silmäripseni pitkät, olen naisten mielestä valloittava persoona, olen 2 metriä pitkä, isot kädet, isot jalat, olen lihaksikas, koulutettu, varoissani, osaan käyttäytyä, osaan keskustella monenlaisista (elämän) asioista, empaattinen, osaan tanssia hyvin, olen avoin, ymmärrän naisen fysiologiaa, naiselle riittäisi, että saisi edes prosentin siitä älystä, jota minulla on ... en tiedä, jotain tuollaista olen kuullut naisten minulle selittävän. Tosin, voihan olla, että he vain mielistelevät pitääkseen minut tyytyväisenä. Minä kun en koskaan vastaa lähentelyihin millään tavoin.
 
vierailijaxc
Kasvoni ovat kuulema symmetriset, huuleni ihanat, silmäripseni pitkät, olen naisten mielestä valloittava persoona, olen 2 metriä pitkä, isot kädet, isot jalat, olen lihaksikas, koulutettu, varoissani, osaan käyttäytyä, osaan keskustella monenlaisista (elämän) asioista, empaattinen, ymmärrän naisen fysiologiaa, naiselle riittäisi, että saisi edes prosentin siitä älystä, jota minulla on ... en tiedä, jotain tuollaista olen kuullut naisten minulle selittävän. Tosin, voihan olla, että he vain mielistelevät pitääkseen minut tyytyväisenä. Minä kun en koskaan vastaa lähentelyihin millään tavoin.
:D Kahvit pärskähti näytölle :D
 
  • Tykkää
Reactions: vierailijatartar
vierailija
Kasvoni ovat kuulema symmetriset, huuleni ihanat, silmäripseni pitkät, olen naisten mielestä valloittava persoona, olen 2 metriä pitkä, isot kädet, isot jalat, olen lihaksikas, koulutettu, varoissani, osaan käyttäytyä, osaan keskustella monenlaisista (elämän) asioista, empaattinen, ymmärrän naisen fysiologiaa, naiselle riittäisi, että saisi edes prosentin siitä älystä, jota minulla on ... en tiedä, jotain tuollaista olen kuullut naisten minulle selittävän. Tosin, voihan olla, että he vain mielistelevät pitääkseen minut tyytyväisenä. Minä kun en koskaan vastaa lähentelyihin millään tavoin.
Ahahaa. Sun huulet on oksettavan näköiset! Muistan kun kirjoitit minulle joskus kuivailua itsestäsi ja sulla näyttää olevan aina nuo samat asiat sanottavana. Silloinkin mainostit eritoten sitä kuinka ihaniksi huuliasi on kehuttu. Pusu-Pasin pusuhuulet vain ovat kammottavan näköiset ja kroppakin kaukana Vin Dieselin mitoista. Ja kätesi ovat kaukana suurista, edelleenkin.
 
Ahahaa. Sun huulet on oksettavan näköiset! Muistan kun kirjoitit minulle joskus kuivailua itsestäsi ja sulla näyttää olevan aina nuo samat asiat sanottavana. Silloinkin mainostit eritoten sitä kuinka ihaniksi huuliasi on kehuttu. Pusu-Pasin pusuhuulet vain ovat kammottavan näköiset ja kroppakin kaukana Vin Dieselin mitoista. Ja kätesi ovat kaukana suurista, edelleenkin.
aaaa! Siis mies1? Pahus ... mistä näen, mitä hän on kirjoittanut itsestään?
 

Yhteistyössä