V
Vieras
Vieras
ONko Kaksplus-palstalla ihan ok tehdä epäsuosituimmuuslistauksia, jossa nimeltä vieraana haukutaan joitain nikkejä? Jos on mielestäsi ok, niin miten eroaa koulu- tai työpaikkakiusaamisesta?
miksi oppilaat koulussa joutuvat puhutteluun irc-kiusaamisesta, jos käy ilmi, että on tehty ei-pidettyjen listoja tms.? Onko kanttia edellyttää lapsilta jotain sellaista, mihin aikuiset eivät itse näytä kykenevän?
selvennykseksi sanottakoon, etten ole kukaan mainituista nikeistä enkä muutenkaan ole itse tullut parjatuksi. Ihmettelen vain periaatteen ja empatian vuoksi.
miksi oppilaat koulussa joutuvat puhutteluun irc-kiusaamisesta, jos käy ilmi, että on tehty ei-pidettyjen listoja tms.? Onko kanttia edellyttää lapsilta jotain sellaista, mihin aikuiset eivät itse näytä kykenevän?
selvennykseksi sanottakoon, etten ole kukaan mainituista nikeistä enkä muutenkaan ole itse tullut parjatuksi. Ihmettelen vain periaatteen ja empatian vuoksi.