Kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimmy67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kimmy67

Vieras
Vaikka tämä kaiketi naisten palsta onkin, huomaan että miehetkin täällä kommentoivat, hyvä niin. Haluaisinkin kysyä teiltä miehet, onko pyöreä nainen seksuaalisesti vastenmielinen? En tarkoita nyt lihavaa, vaan sellaista naista jossa on "lihaa luiteen ympärillä", pyllyssä, masussa, rinnoissa ja reisissä? Saako pyöreä nainen teissä seksuaalisen latauksen aikaiseksi?
Tuntuu siltä, että mihet valtesevat aina puolisoikseen laihan ja sopusuhtaisen naisen mutta sitten kuulee juttuja siitä, mten miehet tykkäävät kuitenkin "pehmeistä naisista".

Ilmanmuuta naisellisesti pyöreä on nimenomaan se josta itse pidän. Kunnon pyöreät pakarat ja turpeat reidet ovat vaan hyvästä, kunhan vatsan ympärys on selkeästi lanteita ja rintoja pienempi. Myös pohkeissa saa olla jytyä....

Imanmuuta pyöreä.
Ehkä se laihempi valitaan siksi, kun laiha hiukan lihoo, niin seksikkyys vain paranee. Alunperin pyöreä voi mennä helposti yli lihavuuden puolelle.
On siihen valintaan tosin muitakin syitä.

Mun mielestäni naisen kropalla ei ole niin väliä, tärkeämpää on se miten sitä kantaa ja käyttää. Koen, että seksikkyys tulee itsevarmuudesta. Vartalon koko tai näkö on ongelma, jos nainen ei itse ole sinut sen kanssa.

Minun naisihanteeni on normaalipainoinen. Naisellisuuden tekee sopusuhtainen vartalo, ei saa olla laiha ja muotoja pitää olla. Lantiota täytyy olla ja sopivan pyöreä pylly, vatsa sopivan kaareva. Häpykumpu sopivan pyöreä, ei mikään pelkkä vako. Tämä on laihoilla naisilla hyvin yleistä. Karvoitus sopivasti siistitty, pieni kiitorata, paljaskaan ei ole paha. Rinnat sopivan kokoiset, ei mitään silikoneja. Sopivan pyöreät posket ja hymyhuulet, tukka sopivasti tuulessa hulmuten. Värillä ei tietysti ole väliä, mutta olen heikkoina vaaleisiin kaunottariin.
Todellisuudessa itsensä hyväksyvä nainen olipa muodot mitkä hyvänsä, on kaunis!
Unelmia ja toiveita saa olla, emmehän me miehetkään niin täydellisiä aina ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevin-:
Minun naisihanteeni on normaalipainoinen. Naisellisuuden tekee sopusuhtainen vartalo, ei saa olla laiha ja muotoja pitää olla. Lantiota täytyy olla ja sopivan pyöreä pylly, vatsa sopivan kaareva. Häpykumpu sopivan pyöreä, ei mikään pelkkä vako. Tämä on laihoilla naisilla hyvin yleistä. Karvoitus sopivasti siistitty, pieni kiitorata, paljaskaan ei ole paha. Rinnat sopivan kokoiset, ei mitään silikoneja. Sopivan pyöreät posket ja hymyhuulet, tukka sopivasti tuulessa hulmuten. Värillä ei tietysti ole väliä, mutta olen heikkoina vaaleisiin kaunottariin.
Todellisuudessa itsensä hyväksyvä nainen olipa muodot mitkä hyvänsä, on kaunis!
Unelmia ja toiveita saa olla, emmehän me miehetkään niin täydellisiä aina ole.

Kiitos kivasta vastauksesta.

Hei Kimmy67!
Kirjoitat mukavasti ja tunnut olevan samalla aaltopituudella kanssani.Ikämmekin on samaa luokkaa, sopivasti kokeneita sinkkuja. Olen lukenut kirjoituksiasi tällä seksipalstalla, useissa keskusteluaiheissa.
Rohkenen toivoa jos olisi mahdollista kirjoitella kanssasi näistä mielenkiintoisista aiheista.....!!! Onko tämä mahdollista, olisin iloinen??

Alkuperäinen kirjoittaja Kevin-:
Hei Kimmy67!
Kirjoitat mukavasti ja tunnut olevan samalla aaltopituudella kanssani.Ikämmekin on samaa luokkaa, sopivasti kokeneita sinkkuja. Olen lukenut kirjoituksiasi tällä seksipalstalla, useissa keskusteluaiheissa.
Rohkenen toivoa jos olisi mahdollista kirjoitella kanssasi näistä mielenkiintoisista aiheista.....!!! Onko tämä mahdollista, olisin iloinen??

Hei Kevin :)

kiitos kivasta viestistä, taas :)

Olisin iloinen viestistäsi, meilaa [Email moderoitu. Muistuttaisin, että ainoastaan nettikaverit-palstalla saa sähköpostiosoitteita kirjoittaa]. Kirjoitellaan lisää!

Kimmy

Yhteistyössä