Kysymys miehille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä sen voi tietää kun niillä on kesät talvet niin pirusti vaatetta yllä ettei tosiaankaan voi sanoa onko ne yhtään seksikkäitä. Monet on kyllä kasvoiltaan nättejä mutta muuta niistä ei näe. Ja jos niihin yrittää tutustua niin heti on pari romaanimiestä vittuilemassa.

Näen romaani naisia joka päivä ja ovat kauniita. Moni valkonaama jää toiseksi. Romaani naisten vaatteet ovat nättejä. Kyllä joskus ollut mielessä, et oisko se kiihkeämpää?

[viestiä moderoitu]

Nuoret romaninaiset on joskus hyvinkin seksikkäitä. Pukeutuvat naisellisesti ja näyttävät kauniilta. Mielelläni rakastelisin sellaisen kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun laittavat sen hemmetin metrien levyisen tanttamekon päälle, niin seksikkyys katoaa. Ja sitten se äänekäs kälättäminen... huh huh.

Nuoret romaninaiset on hyvännäkösiä. Tummat silmät ja pitkä paksu tukka...Miehet taas ihan kauheita, vanhat ja nuoret. Yäk!

Romanikulttuuri on kiinnostava. Kuinka moni teistä TUNTEE henkilökohtaisesti jonkun romanin? Ei varmaan kukaan.

Olen itsekin saanut heistä huonon kuvan, mutta olen valmis muuttaamaan käsitykseni heti jos vaan tutustuisin johonkin fiksuun romaniin...On heissäkin fiksuja ja ahkeria ihmisiä, niin kuin on mätämuniakin, ihan kuin suomalaisissakin.

tanya..ajattelet hienosti,kun sanot muuttavasi käsitystäsi meistä jos tutustuisit johonkin fiksuun yksilöön..itse olen nuori romaninainen ikää 18..kaikki eivät ole samanlaisia..monet saavat meistä huonon kuvan mutta me kaikki emme ole tällaisia varastelivia eikä minkäänlaisia käytöstapoja omaavia..kiitos kommentistasi..se piristi minua..