Kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nais.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nais.

Vieras
Miltä teistä tuntuu pisoaarilla, kun vieressä oleva mies katselee kaluanne? Haluatteko esitellä paikkojanne muille miehille vai tuntuuko kiinnostus vehjettänne kohtaan kiusalliselle?

Minua ainakaan kiinosta pätkänvertaa,jos joku haluaa tuijottaa kaluani.Yleensä pidän sen kämmenen suojassa piilossa muilta.Minkä takia,en tiedä.Eivät ainakaan kurkkijat näe mitään.Suurennuslasikaan tuskin auttaisi asiaa.Minä hoitelen hommani ja sillä selvä.Ei kiinnosta kenenkään hepit.

Miestenhuoneessa vallitsee _yleensä_ miehinen ja ymmärtäväinen hiljaisuus. Ymmärtäiväisyys heijastuu sekunneissa mitattavaan vessakäyntiin ja ensisijaisesti tarpeettomien puheenaiheiden välttämisellä. Mielellään toisten varustuksia ei katsella, eikä omiakaan esitellä. Näitä muutamia miehisyydestään epävarmoja tai kuona-aineita väärään päähään saaneet saattavat jakaa kiusallisia katseitaan ja pahimmat tapaukset erehtyvät joskus jopa kommentoimaan. Itselläni tällaisesta epämiellyttäviä kokemuksia "uhrin" näkökulmasta.

Ainoat neutraaliksi luokittelemani puheenaiheet täysin tuntemattomien henkilöiden suunnasta ovat koskeneet lähes poikkeuksetta paperin yms. tiedusteluita ja mahdollisia paikallisia löytötavaroita koskevia kuulutuksia.

Etelä-karjalan tyttö Turussa kyläilemässä.Tapasi Aurajoen rannassa ravintolalaivalla paikallisen nuoren miehen.Yö yhdessä tytön kämpillä.Aamulla Turun poika housuja jalkoihinsa sovittamassa,etelä-karjalan tyttö huolestuneena kysyi,mihin sie menet?Turun poika,Mun tarttee lähtee nyt,pidä vaan itselläs.

Muistan kerran olleeni ulkomailla sellaisessa tilanteessa, jossa miesten WC:n pisuaarit olivat niin lähellä toisiaan, että ängettyäni kovassa pissahädässä miehiä täynnä olevan WC:n juuri vapautuvalle pisuaarille ja havaittuani olevani tiukasti "olkapääkosketuksissa" molemmilla puolilla lorotteleviin miehiin, niin eikös se oikealle puolella oleva - ilmeisen vasenkätinen mies - ala ravistella heppiään irroitellaakseen viimeiset pisaransa juuri kun minä olin aloittanut lorottelun! Oli muuten vaikeuksia saada pissasuihkua pysymään pisuaariin kohdistettuna.

Kyllä se tuntuisi varmasti kiusalliselta, jos viereisen pisuaarin mies osoittaisi kiinnostusta. Uimahalleissa olen ollut pari kertaa tilanteessa, jossa viereisen suihkun mies on vaikuttanut hyvin kiinnostuneelta ja jopa suoraan tuijottanut kun olen esim. saippuoinut muniani. En ole kuitenkaan ollut huomaavinani.

Ei kiinnosta katsella eikä näyttää.

Sensijaan kiinnostaisi tietää, miksi kysyjää kiinnosti esittää tuollainen kysymys?

Pisuttaako naiset sitten toistensa nähden?