Kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinuliinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reagoin katkaisemalla kaikki välit ja yhteydenpidon kyseiseen naiseen lukuunottamatta välttämättömiä käytännön järjestelyjä. Jos on yhteisiä lapsia, niin seuraava tapaaminen on lastenvalvojan luona.

Puoliso on puoliso, horo on horo. Puolisosta saa horon mutta horosta ei saa enää puolisoa.

[QUOTE="mies-78";30449317]Reagoin katkaisemalla kaikki välit ja yhteydenpidon kyseiseen naiseen lukuunottamatta välttämättömiä käytännön järjestelyjä. Jos on yhteisiä lapsia, niin seuraava tapaaminen on lastenvalvojan luona.

Puoliso on puoliso, horo on horo. Puolisosta saa horon mutta horosta ei saa enää puolisoa.[/QUOTE]

Provo.

[QUOTE="huoh";30449326]Provo.[/QUOTE]Ei todellakaan ole.

Pussailu, sekoilu, varsinkin kännisellainen on kuulunut omiinkin suhdekokeiluihin joskus kuusitoistavuotiaana. En katsele enkä tee itse sellaista enää koska mun mielestäni se ei ole aikuisten vakavassa parisuhteessa olevien juttu.

Jokainen toki pelaa suhteessaan toivottavasti niillä säännöillä joista on yhteisesti sovittu ja jos ei ole niin lähtökohtaisesti muita ei nuolla/imetä/panna. Joillakin on avoimia suhteita, jotkut suostuvat katsomaan läpi sormien joitakin asioita, joitakin ei vain edes kiinnosta. Se on minulle ihan ok että muut tekevät niinkuin heitä huvittaa, niin kauan kuin se ei sotke minun suhdettani.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="mies-78";30449355]Ei todellakaan ole.

Pussailu, sekoilu, varsinkin kännisellainen on kuulunut omiinkin suhdekokeiluihin joskus kuusitoistavuotiaana. En katsele enkä tee itse sellaista enää koska mun mielestäni se ei ole aikuisten vakavassa parisuhteessa olevien juttu.

Jokainen toki pelaa suhteessaan toivottavasti niillä säännöillä joista on yhteisesti sovittu ja jos ei ole niin lähtökohtaisesti muita ei nuolla/imetä/panna. Joillakin on avoimia suhteita, jotkut suostuvat katsomaan läpi sormien joitakin asioita, joitakin ei vain edes kiinnosta. Se on minulle ihan ok että muut tekevät niinkuin heitä huvittaa, niin kauan kuin se ei sotke minun suhdettani.[/QUOTE]

Aika ahdasmielinen kommentti! Joo olen pussaillut toisten miesten kanssa silleen puoli huumorilla ja en näe siinä mitään pahaa.

[QUOTE="mies-78";30449355]Ei todellakaan ole.

Jokainen toki pelaa suhteessaan toivottavasti niillä säännöillä joista on yhteisesti sovittu ja jos ei ole niin lähtökohtaisesti muita ei nuolla/imetä/panna. Joillakin on avoimia suhteita, jotkut suostuvat katsomaan läpi sormien joitakin asioita, joitakin ei vain edes kiinnosta. Se on minulle ihan ok että muut tekevät niinkuin heitä huvittaa, niin kauan kuin se ei sotke minun suhdettani.[/QUOTE]

Komppia tälle. Entiset naisystävät saavat imutella ketä huvittaa.

[QUOTE="Tinttura";30449361]Aika ahdasmielinen kommentti! Joo olen pussaillut toisten miesten kanssa silleen puoli huumorilla ja en näe siinä mitään pahaa.[/QUOTE]Sinä olet itseasiassa tässä se ahdasmielisempi omalla tavallasi. Ja minun on helppo uskoa ettät näe "puoli huumorilla" tehdyssä pussailussa mitään pahaa. Todella helppo, niinkuin sinäkin.

[QUOTE="Tinttura";30449361]Aika ahdasmielinen kommentti! Joo olen pussaillut toisten miesten kanssa silleen puoli huumorilla ja en näe siinä mitään pahaa.[/QUOTE]

Sit kandee kattella sellainen mies joka on kans suhteessa puoliks huumorilla.

Yhteistyössä