Minä en enää usko siihen, että humalatila voisi olla syy pettämiselle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Joskus nuorempana ajattelin, että se alkoholi vaikuttaisi enemmän tietoisuuteen ja päätöksentekoon yms. ja ajattelin, että ihminen voi kännissä toimia moraaliaan vastaan..enää en usko: jos pettää kännissä, ei selvinpäin pettämisenkään kynnys ole kovin korkea. Jos toista tosissaan rakastaa, ei petä edes kännissä. Olen ollut kunnolla kännissä, mutta alkoholi ei mitenkään vaikuttanut moraaliini tai periaatteisiini, en olisi ollut valmis kännissä tekemään mitään moraalitonta, mitä en selvinpäinkään tekisi. Eli siis känni on vain hyvä tekosyy pettämiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kai se voi yksi syy olla muiden joukossa, mutta ei hyväksyttävä syy..

Minusta vain tekosyy. Kännissäkin ihminen ymmärtää, mikä on oikein ja mikä väärin. Känni poistaa ainoastaan estoja ja lisää rohkeutta, eli onko asia niin, että kännissä tekee sitä, mitä selvinpäin haluaisi tehdä muttei uskalla?

Mutta toisaalta: voihan humalatila saada rauhallisenkin ihmisen todella aggressiiviseksi niin miksei todella kova humala periaatteessa voisi muuttaa uskollisenkin ihmisen ihan eri ihmiseksi? Vaikea juttu, sillä alkoholi vaikuttaa niin eri tavalla eri ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kai se voi yksi syy olla muiden joukossa, mutta ei hyväksyttävä syy..

Minusta vain tekosyy. Kännissäkin ihminen ymmärtää, mikä on oikein ja mikä väärin. Känni poistaa ainoastaan estoja ja lisää rohkeutta, eli onko asia niin, että kännissä tekee sitä, mitä selvinpäin haluaisi tehdä muttei uskalla?

:D

Kai toi riippuu ihmisestä.
Mä olen pettänyt selvin päin.
Mutta humalassa en, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut.

Jos mä haluan jotakuta siinä määrin, että olen valmis pettämään, en tottavie tärvää osaa aisteistani alkoholilla. :|

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Paitsi, että seksi on kyllä monesti aika hyvää humalassa... jos ei oo liiiiian humalassa...

No okei; lievässä nousussa se on kivaa.

Mutta silloin on järki vielä mukana.

aivan.. :snotty:

No mä kommentoinkin vaan humalassa sekstailuun, en pettämiseen...
mä en tarvitse järkeä siihen, että musta on kiva sekstailla kännissä...
ja en kyllä muista koskaan olleeni niin päissäni, että en tietäisi mitä teen...
kun ei tuo kirottu muistikaan koskaan mee!!!
No niin... olen väsynyt ja stoorit on sen mukaisia...
pointti kuitenkin oli vain se, että känniseksi on kivaa, pettäminen ei.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Paitsi, että seksi on kyllä monesti aika hyvää humalassa... jos ei oo liiiiian humalassa...

No okei; lievässä nousussa se on kivaa.

Mutta silloin on järki vielä mukana.

aivan.. :snotty:

No mä kommentoinkin vaan humalassa sekstailuun, en pettämiseen...
mä en tarvitse järkeä siihen, että musta on kiva sekstailla kännissä...
ja en kyllä muista koskaan olleeni niin päissäni, että en tietäisi mitä teen...
kun ei tuo kirottu muistikaan koskaan mee!!!
No niin... olen väsynyt ja stoorit on sen mukaisia...
pointti kuitenkin oli vain se, että känniseksi on kivaa, pettäminen ei.

en mäkään, mut oon ollut sellaisen kanssa joka ei tiennyt mitä teki ja sammui viel keskenkaiken päälleni :x

Tuohon teoriaan en ole koskaan uskonut! Jos on niiiiin humalassa, että pystyy pettämään, niin on myös niin tolkuissaan, että pystyy tajuamaan mitä tekee. Känniläisellä ei muna toimi!!!!!!