KYSYMYS LAURI TÄHKÄSTÄ!!!

hoopo
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä.. :D
maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x

tyhmä kuin saapas juntti ja ruma... naama on jotenkin toispuoleinen
Mistäs tiedät, että on tyhmä? Ei mulla ainakaan ole sellaista kuvaa hänestä. Mutta en kai mä sitä sitten tajua, kun mä juntti olen samalta paikkakunnalta kotoisin kuin hän. Me Etelä-Pohojalaaset tairetahan olla vähä juntteja :LOL: B)
Toinenkin Etelä-Pohjanmaalainen ilmoittuu! Myös Tähkä-fani ja myös juntti ;)

Tykkään hirveästi sen karskista ulkonäöstä, mutta voin kyllä sanoa olevani myös koko Elonkerjuun- fani, kuuntelin musiikkia ennenkuin edes tiesin minkänäköisiä heppuja siinä soittaa...Viulisti Johannasta tykkään myös mielettömästi, vaikka ihan hetero olenkin :heart: On vaan upea pakkaus lavalla äijien kanssa!
Mutta siis Laurista...Kai se on kokonaisuus, aika taiteilija sielulta vaikuttaa, mä tykkään :heart:

mie
juup ei se oikein viehättävän näkönen oo noinniinku luonnossa! ihan kasvotusten jutellu Laten kanssa ja oikeen pelästyin sen kasvoja kun niin likelle tuli, mut joku siinä viehättää (meikäläistäki) ; ) hyviä lauluja ainaski! ja rento pohojolaanen meininki!

AnniHelena
meininki on ollut rentoa ;) ?

Ei vaan viikko sittenolin keikalla sen paremmin laulajaa/yhtyettä tuntematta- mies ihan särmä ja laulaa hyvin- kaikki biisit kuulostaa samalta..?

Jaiks. Vaikka ehkä juntti olen, kun asun täällä kaukana kehä kolmosesta, niin ei uppoa mies eikä musiikkikaan. No, ehkä se sen uusin biisi jossa hoetaan jotain rikkaus, rakkaus blaa blaa blaa.... se menettelee autoradiosta kuultuna, ei muuten.

vieras
MInulle on ihan sama, miltä tyyppi näyttää.Lauri Tähkän musasta en kuitenkaan tykkää Ja niitten lavaesiintyminen on jotenkin keinotekoisen ylitulkintaan (varsinkin se viulisti riekkuu kuin heikkopäinen).

No, mulla on joku pohjanmaakammo muutenkin...

"vieras"
mä olen miettinyt myös että mikä sen naamaa vaivaa...?? osaako joku kertoo että mikä sillä on? En tykkää myöskään sen musiikista..
Aika monilla alateitse syntyneillä on epäsymmetriset kasvot, olisko tässä sitten se syy.
Mutta asiasta aidanseipääseen: eiks sillä ole vaimoa, vai miks oli ilman avecia linnanjuhlissa. Ja aika tylyt pulisongit, onkse vampyyri ?!?

annim*
mä olen teini iän ohittanut, silloin tykättiin vaan sellasista bändeistä jossa pojat oli kiiltokuva poikia, ja musiikki oli sivuseikka!!!
nyt aikuisena musiikki on se mistä tykätään ja soittajilla tai laulajalla ei niinkään väliä.
ja sitä paitsi niitten meno on iloista ja mukaansatempaavaa, keikat on piristäviä. ilo on niillä se joka elättelöö!
ja tykkään simo rallin kirjoituksista

*hrrrr*

Naapuripitäjästä- se jo riittää mulle :D Hyäk.

Musiikki on hirvittävää. JA vaikka olen pohojalaanen, mun ei tosiaan tarvitse fanittaa sitä. KUn muka 'pitäis' siksi että on niin läheltä.
No ei tarvi|O maailmankaikkeudessa on vain euroviisut jotka on hirvittävämpiä kuin Tähkä kerjuuporukkansa kanssa. Nih.

UU mama!
Musiikista pidin (tulevasta en tiedä)
Lauri on aina ollut hyvin karismaattinen mies. Ei hän KOMEA ole mutta sitä jotain hänessä on. Joku ilme, ele, ääni. Live - keikoilla paljon käyneenä voin sanoa että lavalla karismaattisuus vaan korostuu.... :)

Nyt hämää ainoastaan se, että Lauri Tähkä on yhtäkkiä jättänyt "pohojammaan murteen" teksteistään. Ennen (vielä alkukesästä) kirjootteli Facebookiin murteella ja sitten ... ei enää.

Kummallista ..

Kilinkellolallaa
Mun pöksyt niin kostuu, tuosta Simo Rallista. :heart:
Laitoin äsken oikein ripsaria, että voin vastata tähän ketjuun. Jos kohta, se onkin vain vaaleanruskeaa toki. Kuva on ikäväkseni mustavalkoinen. Ihana Simppa. :heart:

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja