V
vieras
Vieras
oon kuullu juorua että sillä olisi tekosilmä, en kyllä ite oo niin tarkkaan sitä kahtonut, että voisin sanoa kumpi silmä,,, pittäis vissiin kahtoa,,,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oon kuullu juorua että sillä olisi tekosilmä, en kyllä ite oo niin tarkkaan sitä kahtonut, että voisin sanoa kumpi silmä,,, pittäis vissiin kahtoa,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Se vaan on niin iiihhana! :heart: Muuta en tiiä..![]()
maku asioista ei voi kiistellä mutta minusta se on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen tyyppi :x :x
tyhmä kuin saapas juntti ja ruma... naama on jotenkin toispuoleinen
Mistäs tiedät, että on tyhmä? Ei mulla ainakaan ole sellaista kuvaa hänestä. Mutta en kai mä sitä sitten tajua, kun mä juntti olen samalta paikkakunnalta kotoisin kuin hän. Me Etelä-Pohojalaaset tairetahan olla vähä junttejaB)
mä olen miettinyt myös että mikä sen naamaa vaivaa...?? osaako joku kertoo että mikä sillä on? En tykkää myöskään sen musiikista..