Kysymys keuhkosyövästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sera

Vieras
Onko kenelläkään tietoa, mitkä ovat keuhkosyövän ensioireet? Suvussamme on geeneissä alttius keuhkosyöpään - tämä syöpä tulee, vaikka ei tupakoisi. En tupakoi mutta muutaman kuukauden ajan on ollut ajoittain verenmakuista yskää. Olen liittänyt ne perusflunssiin kuuluviksi mutta viime kerralla keuhkoja pakotti tosi paljon. En ole vielä mennyt tutkituttamaan mutta kenties pitäisi.

Ne kaksi keuhkosyövän sairastanutta jotka tunnen/tunsin on aika erilaiset oireet kertoneet, että en tiedä mistä ovat ihan ensimmäisenä osanneet epäillä ja menneet tutkituttamaan. Molemmilla käsittääkseni todettiin aika myöhäisessä vaiheessa tauti.

Ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin, koska jo pelkästään stressaamalla ja huolehtimalla saat itsesi vielä muuten sairaaksi. Jos jotain hälyttävää on niin aina parempi mitä aikaisemmassa vaiheessa se huomataan, jos taas kaikki on kunnossa niin saat mielenrauhan :)

Alkuperäinen kirjoittaja joah:
Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Verinen yskä ei ole normaalia,kuten ei mikään muukaan verinen esille tulo ihmisessä ole normaalia.
Ota yhteys lääkäriin pian !!

Menkat kai on normaali verinen ulostulo? :P

Älä nyt oikeesti jaksa vinoilla :(
Vai pitääkö sulle oikei eritellä erikseen.VERI

korvasta/virtsasta/peräaukosta/rinnasta/suusta jne..

EI normaalia ,ilman muuta heti lääkäriin.

Ja ei sun tarvi vinoilla,eikä ollut yhtään hauskaa.Teininuorikin tietää veri kuukautisissa normaalia.

Joten sun vetosi lapsellinen !!

Verinen yskä ei ole normaalia,kuten ei mikään muukaan verinen esille tulo ihmisessä ole normaalia.

EI normaalia ,ilman muuta lääkäriin.

Ja ei sun tarvi vinoilla,eikä ollut yhtään hauskaa.Teininuorikin tietää veri kuukautisissa normaalia.

anteeksi vain. Huono veto. Mutta kyllä mulla edelleen tulee verta menkkojen aikaan. Ei saa leikkiä vakavilla asioilla. Olen väsynyt ja poistun paikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja g:

EI normaalia ,ilman muuta lääkäriin.

anteeksi vain. Huono veto. Mutta kyllä mulla edelleen tulee verta menkkojen aikaan. Ei saa leikkiä vakavilla asioilla. Olen väsynyt ja poistun paikalta.

Syövän pelko on vähän eriasia kun sun/meidän menkkojen verinen vuoto mikä on IHAN normaalia.HALOO !!