Kysymys harmaille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x

Vieras
Omistatko mustan nikin? Jos omistat, kuinka usein käytät sitä? Miksi olet nyt mieluummin harmaana kuin mustana?

Mulla on musta nikki ja ennen käytinkin sitä päivittäin. Nykyään en enää jaksa kirjautua. Olen saanut myös pari stalkkaajaa, joten myös siksi mieluummin olen harmaana.

Omistan, mutta en jaksa kirjautua. Ja asun pikkukylässä, niin muutama mamma työkseen kyttää mitä tänne kirjoittaa jos saavat tunnistettua :/ Ja palstasalapoliisithan tunnetusti onnistuvat onkimaan tiedot esille! ;) Joten harmaana olo on paljon helpompaa!

On mustakin nikki, mut en jaksa käyttää sitä kuin harvoin...tai jaksa ja jaksa, harmaana on vapaampaa olla, voi puhua mitä lystää! :D Mustana täytyy olla fiksu ja kohtelias ja antaa hyvä kuva itsestä ja perheestä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.

Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.

Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin

Niin, eipähän tarvitse seistä sanojensa takana.

Sivuhistoriasta löytää tai sit jonku pidemmän mjielenkiintosen ketjun voi laittaa suosikkeihin.

Mä en jaksa kirjautua, ja monesti viime aikoina se on tökkiny, etten pääse ollenkaan.

Harmaana kirjotan aina "vieras" nikillä, koska en halua et joku toinen harmaileva rupee käyttämään mun nikkiä ja luullaan sit minuksi.

Omistan mustan nikin ja oon kirjoitellu tänne jo vuosia. Nykyään oon yleensä harmaana koska anonyyminä on mukavampi kirjoittaa. Mustana kannoilleen jonkun joka vetää herneen nekkuun sun jostaki kommentista ja alkaa sitte haukkua ja vääritellä kaikissa ketjuissa missä kirjoittelet. Näin ei pääse sellaista syntymään. Ja onpa noita kakka yykkiksiäki tullu (vaikka kuulemma ovat urpbaanilegenda ) :

On mulla musta, jolla kirjottelin ennen kaikki jutut, mutta se ulosteen määrä niskaan vähänkään poikkeavissa keskusteluissa tuntui olevan sitä suurempi jos sattui olemaan kirjautuneena. Joten nykyään käytän mustaa vaan kun on jotain "normaalia" tai mukavaa ja harmitonta keskusteltavaa =)

Ja siitä ettei harmaana löydä omia keskusteluita... Jos luulen jotain vielä tarvitsevani myöhemmin niin laitan kirjanmerkkeihin ja poistan kun en enää tarvi...

voi elämä.
harmaana on mukavaa ku ei oo joku kommentoimassa negaan sävyyn kirjoititpa mitä vaan. kokeile joskus. kyllä harmaana näkee hyvin miten se pieni piiri pyörii. :whistle:

Olipa harmaana tai mustana, niin ei oo mitään velvollisuutta palata edes lueskelemaan jotain ketjua mihin on kirjoittanut.

Yhteistyössä