Kysymys harmaille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.

Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin

Niin, eipähän tarvitse seistä sanojensa takana.

voi elämä.
harmaana on mukavaa ku ei oo joku kommentoimassa negaan sävyyn kirjoititpa mitä vaan. kokeile joskus. kyllä harmaana näkee hyvin miten se pieni piiri pyörii. :whistle:

Olen kokeillut monesti, ei sovi mulle, liian hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.

Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin

Olipa harmaana tai mustana, niin ei oo mitään velvollisuutta palata edes lueskelemaan jotain ketjua mihin on kirjoittanut.

Ei ole velvollisuutta, mutta kyllä mä ainakin haluan vastata, jos mulle on jotain vastattu.

Eihän se sitä ole.. Ainakin mulla on tapana seurata aikani keskustelua johon olen osallistunut.. Kun ei enää kiinnosta en oikeastaan enää palaakaan siihen.. Siis toivottavasti tätä ei ymmärretä väärin.. ;)

Niin kauan kun minun kommentteihin tulee vastineita niin kauan seuraan.. usein vaan kommentoin kaiken kaikkiaan niin vähän kai ettei moniakaan vastiksia saa.. :D

Useimmista henk.koht. asioistakin on "helpompi" kirjoittaa kun ei ole pelkoa että joku tunnistaa.. Mustana kun olen tunnollisesti itsestäni kertonut profiilissa.. ;)

Yhteistyössä