K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hs:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.
Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin
Niin, eipähän tarvitse seistä sanojensa takana.
voi elämä.
harmaana on mukavaa ku ei oo joku kommentoimassa negaan sävyyn kirjoititpa mitä vaan. kokeile joskus. kyllä harmaana näkee hyvin miten se pieni piiri pyörii.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.
Ei mulla oo tarvetta ettiä jotain vanhoja ketjuja, ei näillä jutuilla oo mun elämässä niin merkityksellistä sijaa, kunhan aikaa tapan ja halpaa viihdykettä etsin
Olipa harmaana tai mustana, niin ei oo mitään velvollisuutta palata edes lueskelemaan jotain ketjua mihin on kirjoittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Eiks oo kauhean vaikea löytää ketjut, joihin on osallistunut? Mä en ainakaan muistaisi kaikkia vaikka haulla löytäisinkin.