Kysymys FB:n estolistasta - osaako joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eräs kaverini suutahti ja näyttää laittaneen mut FB:ssä estolistalle. Jos hän joskus poistaa mut estolistalta, eihän hän automaattisesti pomppaa takaisin kaverilistalleni?

Se on niin jännä vallankäytön keino tuo Facebookki kun voi noin vaan poistaa ihmiset kavereista kun suutahtaa, ilman että ihan oikeasti yrittää selvittää ristiriidat.

Ymmärrän että siivotaan kaverilistaa semmosista kavereista joita ei olla koskaan tavattu ja joiden kanssa ei ole mitään yhteistä mutta jos on ollu pidemmän aikaa ihan ystävä ennen facebookiakin ja sitten ykskaks suutahdetaan jostain niin "naks" pois vaan ja sitten lakastaan asia maton alle. Mun mielestä semmonen on aika lapsellista (olen vaan sivusta seurannu tämmöstä tilannetta).

Mullekin on käyny niin että kaks kaveria poisti ittensä minun kavereista kun olinkin yhessä asiassa oikeessa eikä ne kestäny sitä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25870595:
Se on niin jännä vallankäytön keino tuo Facebookki kun voi noin vaan poistaa ihmiset kavereista kun suutahtaa, ilman että ihan oikeasti yrittää selvittää ristiriidat.

Ymmärrän että siivotaan kaverilistaa semmosista kavereista joita ei olla koskaan tavattu ja joiden kanssa ei ole mitään yhteistä mutta jos on ollu pidemmän aikaa ihan ystävä ennen facebookiakin ja sitten ykskaks suutahdetaan jostain niin "naks" pois vaan ja sitten lakastaan asia maton alle. Mun mielestä semmonen on aika lapsellista (olen vaan sivusta seurannu tämmöstä tilannetta).

Mullekin on käyny niin että kaks kaveria poisti ittensä minun kavereista kun olinkin yhessä asiassa oikeessa eikä ne kestäny sitä :laugh: :laugh:

Myös on käynyt sama, että itselläni oli mielipide asiasta, josta ivät pitäneet niin poisti kavereista ja toinen poisti perässä vähän niinkuin lojaaliutena toiselle :D Huvittavinta toki ,että molemmat innokkaasti toisiaan kyllä haukkuvat seläntakana yms, mutta nyt olivat taas hetken hyvää pataa :D

Tuntui tuo munkin mielestäni aika kummalliselle ratkaisulle kaverilta. Kehtasi vielä omalla seinällään laittaa mulle karmeat vittuilut, joihin jäi muka odottamaan vastausta. Mutta sit laittoikin mut estolistalle ennen ku ehdin sinne mitään kommentoimaan tai ihmettelemään. Siellä se nyt varmaan on edelleen odottavinaan multa vastausta mutta oon joku luuseri, kun en vastaa...

Yhteistyössä