Kysymys facebook-tietäjille estämisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailee"

Vieras
Jos joku on estänyt minut facessa ja olemme samassa fb-ryhmässä ja tästä henkilöstä myöhemmin tulee yksi useasta ylläpitäjästä, näkeekö hän silti viestejäni tai voiko esim. poistaa ryhmästä?

näkeepäs, julkisessa ryhmässä ainakin jäsenyyden näkee, viesteistä en tiedä.

Ei näe.. Jos ihminen on estänyt sinut tai sinä hänet niin et löydä hänen profiiliaan haulla, et löydä sitä yhteisten ystävien listoilta etkä löydä häntä ryhmien jäsenlistoista. Sitä nimeä ei vain näy missään eikä näy viestejäkään, ei vaikka hän olisi ylläpitäjä. Monessa ryhmässähän on sääntönä että ylläpidon estäminen on kiellettyä ja juuri siitä syystä että edes ylläpito ei kertakaikkiaan näe kyseisen ihmisen profiilia missään muodossa.

Ei näe.. Jos ihminen on estänyt sinut tai sinä hänet niin et löydä hänen profiiliaan haulla, et löydä sitä yhteisten ystävien listoilta etkä löydä häntä ryhmien jäsenlistoista. Sitä nimeä ei vain näy missään eikä näy viestejäkään, ei vaikka hän olisi ylläpitäjä. Monessa ryhmässähän on sääntönä että ylläpidon estäminen on kiellettyä ja juuri siitä syystä että edes ylläpito ei kertakaikkiaan näe kyseisen ihmisen profiilia missään muodossa.

Kyllä minä ainakin näin. En vain voinut tehdä mitään ko. tyypin kirjoituksille, joten sitä varten piti lisätä uusi yp, jotta päästiin siitä eroon.

Yp:nä näen jäsenistä myös ne, jotka olen itse estänyt tai jotka ovat estäneet minut. Yp näkee ryhmäläisen ryhmäprofiilin, mutta pääprofiili ei aukea.

Yhteistyössä