työkaverista, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zuza

Vieras
On siis tälläinen jolla täydellinen elämä. Täydellinen mies, työ ja ulkonäkö, ystävät ym. Itse varmaan olen vastakohta hänelle. Tai olen ihan ok näköinen. Olen aikaisemmin kysellyt häneltä ihan normiasioista. Hän vastaa ihan normaalisti. Ei koskaan vastavuoroisesti kysele minulta mitään. Pyytää pieniä palveluksia töissä. Ei koskaan kiitä niistä. Sanoo huomenet jne. mutta ei puhu juuri muuta minulle. Välillä on kuin seurani kiinnostaisi mutta sitten jos paikalla muita niin menee esim. eri pöytään istumaan eikä välttämättä tervehdi edes. Olin sairaslomalla ja tämä laittoi viestin minulle facessa että mitä kuuluu ja mennäänkö kahville tms. vastasin hänelle että sopii. Kuitenkaan ei vastannut takaisin. Sain toiselta työkaverilta kuulla että oli sanonut poissaollessani että olemme hyviäkin ystäviä ja käyneet bailaamassa yhdessä (olimme yksissä työpaikan pikkujouluissa samassa porukassa)
Nyt kuulen näiltä toisilta työkavereilta että hän äyskii muille ja ei puhu heille tai että heidän vaikea olla töissä välillä kun tuo yksi käyttäytyy noin. En tiedä mitä ajatella kaikesta. Minulle hän ei ole raivonnut mitään mutta käyttäytyy silti aika rasittavasti.

ei vaikeuta ja en oikeastaan ajattele edes koko asiaa..en vain viitsisi puuttua toisten ongelmiin kys. henkilöstä ja juoruilla asioista. Tuntuu vaan että minua pidetään sitten mielistelijänä.

Yhteistyössä