Kysymys clomifen pillereistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jisse78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jisse78

Jäsen
13.06.2006
352
0
16
Heippa kaikille!
Minulle määrättiin kyseinen pillerikuuri. Nyt mietinkin millaisia kokemuksia muilla clomifen-pillerien käytöstä on ollut?!
Oletteko mahdollisesti raskautuneet nopeammin tai onko kierto normalisoitunut pian?
Itselleni määrättiin kyseinen kuuri kiertohäiriöihin, mutta olisihan tuo vaavikin tietysti enemmän kuin toivottu.
Kiitos kaikille vastaajille :flower:

Hei!
Minulla on nyt ensimmäistä kiertoa clomit käytössä, nyt kp22/28-36, joten tuohon raskautumisasiaan en vielä voi vastata, mutta jotain kyllä =) ...
Yleensä on ovis ollu jos on tullu vaihtelevasti kp16-20, nyt tuli jo kp14 ja oireetki olivat aika selvät.
Sivuvaikutuksia ei ole ollut muuten kuin alussa hiukan kuumia aaltoja, oviksen jälkeen ei mitään. Tyytyväinen tähän mennessä olen ollu, mutta toivottavasti ei tarvi montaa kiertoa kuitenkaan niitä syödä :).

Minulla on hyvä kokemus clomeista! Sain clomit rielu vuosi sitten kun huomattiin etten ovuloi lainkaan ja yritimme lasta jo toista vuotta. Toisesta kierrosta sitten ovuloin ja heti nappasi, nyt olen 4,5kk vauvan äiti :) Clomien kanssa ovis tuli kummalakin kerralla kp14. Oireena oli ihan hurjia kuumia aaltoja ja vähän huippausta, muttei sen kummempaa. Niiden lisäksi söin myös teroluteja ja lugesteronia vahvistamaan vaikutusta :)

Tsemppiä siis...toivoa on! :)

Mä sain clomi-reseptin reilu vuosi sitten pitkien (jopa yli 80 vrk) kiertojen takia.
PCO oli todettu ja ei tietoa oliko ovulaatiota ollenkaan.
Ensimmäisestä clomi-kierrosta (yhdellä tabletilla) tärppäsi, nyt sylissä tuhisee ihana ja niin rakas 3kk poika :heart: :D

Oireita ei ollu muistaakseni muuta kuin järjettömät kuumat aallot.

Onnea matkaan teillekin :flower:

Minut lähetti terveyskeskuslääkäri naistentautien/äitiyspoliklinikalle, missä selvisi ovuloimattomuuteni ja se lääkäri sitten kirjoitti reseptit. En siis ollut varsinaisesti millään lapsettomuuspolilla, täällä ei tietääkseni sellaista edes ole...(?) Mutta ihan neuvolan tai tk-lääkärin kautta pääsee kyllä eteenpäin kun menee vain juttelemaan :)

Mulla 2. clomikierto loppupuolella nyt. Eka kierto 1 tbl, tämä 2 tbl mutta vieläkään en ovuloi. Ilmeisesti tarvin ison annoksen tai sitte nää ei vaan toimi. PCO löytyy.