Kysymys Clomeja käyttäneille?

Eli kiinnostais sellanen asia, kun kauheesti varoitellaan, että Clomit voi aiheuttaa monisikiöraskauksia, varsinkin jos ei seurata ultralla...niin mitenkä teillä on käynyt, jotka ootte tuota lääkettä joutuneet käyttämään ja saaneet lapsen/lapsia? Itselläni, kun ei mitään seurantaultria määrätty. En nyt tarkoita, etten haluaisi useampaa lasta kerralla jne. Vaan, ihan vaan kyselen kokemuksia. Kiitos! (Lapseton vielä :( )
 
Samaa kyselin tuossa joku aika itsekin... Vauvakuume-osastolla vaan. Eli ei mullakaan mitään seurantaa ole ja nyt on kolmas kuukausi menossa Clomien kanssa (pillerit loppuivatkin jo eli täytynee mennä uudestaan gynelle jos haluan jatkaa) eli vielä ei ole tärpännyt. Viikolla 16 selviää tärppääkö tässä kierrossa... Eli vastausta kysymykseesi ei ole, toivottavasti joku osaa infota. Meillä suvussa molempien puolella muutenkin kaksosia eli itseä kyllä vähän hirvittää tämä tuplien tulomahdollisuus. Mutta tervetulleita on kuitenkin jos niin käy! Odotellaan... =)
 
näin meillä
clomija söin kierron 3-7 päivä ja seuranta ultra oli kierron 10 pvä.
Kolmoset olisivat "voineet" saada alkunsa,mutta yksi hedelmöittyi =) hyvä niin :flower:
 
Minä sain kuurin 5 tai 6 kuukaudeksi... En enää muista... :ashamed: Söin niitten lisäksi vielä Teroluteja (keltarauhashormoni) ja kävin kaksi kertaa antamassa verinäytteen jossa mitattiin jotakin hormonimääriä. Mitään ultria ei tehty. Viimeinen kuukausi jäi syömättä. Ja olin juuri ehtinyt totuttautua ajatukseen, että ok, seuraavaksi tutkitaan minua tarkemmin ja siirrytään järeimpiin hoitoihin. Onneksi ei tarvinnut. :D Ultrassa näkyi yksi vauvanalku ja ihana poika syntyi viime kesänä. :heart: Nyt mietiskellään josko koitettaisi toista, jos vaikka tällä kertaa tärppäisi luomuna...
 

Yhteistyössä