Kysymys bikinirajoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvot tarpeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvot tarpeen

Vieras
Kysyisin seuraavaa, kuuluuko mielestänne naisen ajella karvoitus alapäästä, pelkät bikinirajat vai kaikki vai ei mitään?

Itse ajelisin mielellään karvoja hieman siistimmiksi, muttakun sitten tulöee se karvojen pistely ja kutitus. Iho menee rikki jos joka päivä/joka toinen päivä ajelee. Ja jos harvemmin niin sitten alkaa kutina ja pistely. Mikä siis avuksi.

Kalliita kauneushoitola juttuja en tällä rahatilanteella pysty ottamaan. Kotikostit olis parempi vaihtoehto, jos niitä on?

Mä nypin bikinirajan ihan pinseteillä, karvat ei silloin pistelekkään niin kuin sillon kun ajaa. Mutta eihän sitä kukaan määrää mitä toisilla "kuuluu" olla alusvaatteiden alla, ihan jokaisen oma asia. Kysyisin mieluummin mielipidettä puolisolta kuin muilta naisilta :)

Minä otan bikinirajat aina höylällä, yleensä kerran viikossa ennen uintia. Kummasti on iho tottunut siihen. Joskus kutitti ja kirveli ja pisteli ihoa sen jälkeen niin ettei voinut ajatellakaan, mutta nykyisin hyvin harvoin tuntuu mitään.

Mä sheivaan koko alueen n. kerran viikossa, lyhyt sänki tai kasvu ei haittaa, kunhan ei kasva puska. Jos on hyvä höylä, vaahtoa, oikea ajosuunta ja hyvää rasvaa sheivauksen jälkeen niin ei kutita kun kasvaa takas.

Vahat ja putsausaineet oli hairstoren nettikaupassa tarjouksessa vain muutaman euron. Mukana ei tietty tule niitä liuskoja joilla vaha ja karvat repäistään. Mä kyllä ajelenkin välillä. Jätän vain pienen tupsun tohon päälle. Alaosan ajan ja yläosan poistan vahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Mä nypin bikinirajan ihan pinseteillä, karvat ei silloin pistelekkään niin kuin sillon kun ajaa. Mutta eihän sitä kukaan määrää mitä toisilla "kuuluu" olla alusvaatteiden alla, ihan jokaisen oma asia. Kysyisin mieluummin mielipidettä puolisolta kuin muilta naisilta :)

Ei se ukko halua kommentoida asiaa, kun ajattelee että minua pisstelee ne uudelleenkasvavat karvat. Mutta iloiseksi hänet saa silloin kun ajelen :)

ette halua asiaa pahemmin kommentoida. Ymmärrän että kysymyksessä on aika henkilökohtainen asia, omat karvat, mutta eikö naiset voi keskenään jutella nimettömänä tuollaisesta asiasta kuin karvojen ajelu? Ilmeisesti ei. No kiitos kuitenkin vastauksistanne, tuli muutama vastaus sentään.

mä en ajele karvoja ollenkaan. Eikä niitä mulla edes kasva missään niin että niitä näkyisi jos on bikinit päällä. Ja se mitä mun bikinien/alusvaatteiden alla on, ei näy muille, joten en siksi ajele kokonaan karvattomaksi. Muutaman kerran olen kokeillut, ja se pistelu ja kutitus on sietämätöntä tuskaa!

Yhteistyössä