N
neuvot tarpeen
Vieras
Kysyisin seuraavaa, kuuluuko mielestänne naisen ajella karvoitus alapäästä, pelkät bikinirajat vai kaikki vai ei mitään?
Itse ajelisin mielellään karvoja hieman siistimmiksi, muttakun sitten tulöee se karvojen pistely ja kutitus. Iho menee rikki jos joka päivä/joka toinen päivä ajelee. Ja jos harvemmin niin sitten alkaa kutina ja pistely. Mikä siis avuksi.
Kalliita kauneushoitola juttuja en tällä rahatilanteella pysty ottamaan. Kotikostit olis parempi vaihtoehto, jos niitä on?
Itse ajelisin mielellään karvoja hieman siistimmiksi, muttakun sitten tulöee se karvojen pistely ja kutitus. Iho menee rikki jos joka päivä/joka toinen päivä ajelee. Ja jos harvemmin niin sitten alkaa kutina ja pistely. Mikä siis avuksi.
Kalliita kauneushoitola juttuja en tällä rahatilanteella pysty ottamaan. Kotikostit olis parempi vaihtoehto, jos niitä on?