Kysymys autollisille: Onko lapsenne koskaan käyneet junassa

• Viestiketjun aloittaja kymysyss
  • Ensimmäinen viesti
kymysyss
tai linja-autossa?
Oon nimittäin huomannu, että monet ei aikuisikään mennessä ole liikkuneet jualla/bussilla, jos perheessä on ollu auto. Jotenkin outoa (vaikka ymmärrettävää), kun itse oon likkunut pienestä asti molemmilla.
JA asun vieläpä ihan maaseudulla, en isossa cityssä.

Vastatkaa ihan rehellisesti rohkeasti vaan, tiedän että monen lapset eivät ole koskaan liikkuneet kuin henkilöautolla.

:\|

esikoisen kanssa mentiin kerran 50 kilometriä junalla ihan huvikseen, että sai kokea millasta se on :)

molemmat lapset on nyt ehtineet junailemaan muutaman kerran, mutta ei ole tuo kakkonen tainnut olla koskaan linja-autossa... täällä meillä kulkee niin huonosti ne autot ja kallistakin on.

sissus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:02 Tallu kirjoitti:
Bussissa ovat olleet useinkin, junassa ainakin kerran ja esikoinen myös lentokoneessa pariin otteeseen.
Miten se lentokone tähän liittyy, joku taisi laivankin mainita. :LOL: :headwall:

Esikoisen kanssa ollaan matkustettu muutaman kerran junassa (yks suunta aina n. 600km..) Ja linja-autolla käytiin yhdesti ihan huvikseen ajeleen, ku tyttö oli jo kauan puhunu, että haluaa sellaisen kyytiin. Ja on käynyt myös laivalla...

Nappula ei oo vielä ehtiny, ku ikääki on vasta 3,5kk.. :)

Linja-autolla ollaan tehty monia mm. perhekerhon reissuja joten pienimmätkin ovat saaneet sen kyydin kokea, ja eskarissa/koulussahan bussilla liikutaan teatterissa/luokkaretkillä/uimassa.....

Junalla ollaan matkustettu muutaman kerran Helsinkiin ja koululaiset ovat menneet kummiensa luo junalla ja tulleet takaisin tietysti myös.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:07 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:05 sissus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:02 Tallu kirjoitti:
Bussissa ovat olleet useinkin, junassa ainakin kerran ja esikoinen myös lentokoneessa pariin otteeseen.
Miten se lentokone tähän liittyy, joku taisi laivankin mainita. :LOL: :headwall:
Juu, ei yhtään mitenkään :D
Ei liity mitenkään. Minusta kysymys oli hassu (huom. huumorintajuni on tälläinen erikoinen, yrittäkää ymmärtää) ja siksi vastasinkin yliampuvasti.

Bussilla useinkin (paikallisliikenteen busseilla) ja junalla myös. Itse asiassa mun mielestä tuntu huomattavasti mukavammalta vaihtoehdolta lähteä tuonne pidempään reissuun junalla, jossa oli mm. puuhavaunu ja voi syödä/käydä vessassa ilman että matka keskeytyy, kuin jos olisin ite ajanu mennen tullen sen koko pitkän matkan.

Yhteistyössä