No oonhan mäkin päässyt listoille, joten mä voin vastata tähän on täällä rumakin... siis kamuna..Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:Otatko palstakamuiksi vain hyvännäköisiä naisia? Oletko kateellinen kauniille naisille?
No oonhan mäkin päässyt listoille, joten mä voin vastata tähän on täällä rumakin... siis kamuna..Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:Otatko palstakamuiksi vain hyvännäköisiä naisia? Oletko kateellinen kauniille naisille?
Mites se nyt haittaa?Alkuperäinen kirjoittaja OH:Sanon vain oman mielipiteen... kivat vaan sulle ... ei toi lapsille myöskään mukavaa ole..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei taas, taas ei :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja OH:NYT KYLLÄ ARVOSTUS LASKI...3 LASTA 3 ISÄLLE?????????????????
En ole kade ja mulla on paljon upeita ja kauniita naisia kamuina :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:Otatko palstakamuiksi vain hyvännäköisiä naisia? Oletko kateellinen kauniille naisille?
se voi olla myös syynä sun väsymykseenAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hemppa on tällä hetkellä n.115. On se vähän matala mutta sen kans on ollu aina ongelmia. Rautakuuria syöty esim.raskaana ollessa, muistaakseni joskus muulloinkin..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Onko sun rauta-arvot katottu?
Kerran on tainnut olla hb 130, muuten aina reippaasti alle.