Uskallat sä....mä tuun sun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:En uskalla. :ashamed:
Uskallat sä....mä tuun sun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:En uskalla. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Uskallat sä....mä tuun sun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:En uskalla. :ashamed:
Todellakin olisiAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Uskallat sä....mä tuun sun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:En uskalla. :ashamed:
No sit. Se vois kyllä olla kivaa... hmm... täähän alkaa kuulostaa houkuttelevalta.
Siks koska sä et oikein saa irrotettua....kyllä sä saat, pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi mä jahkaan edelleenki vaikka asiat on selvillä?
Kiitos! Ja totta. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Siks koska sä et oikein saa irrotettua....kyllä sä saat, pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi mä jahkaan edelleenki vaikka asiat on selvillä?
Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa ja ihan ulkoilu....Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitenkä mie oon niin hirmuisen saamaton,aina ollu ja voikohan tään parantaa jotenkin?Lisää vitamiineja tai jotain? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiitos! Ja totta. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Siks koska sä et oikein saa irrotettua....kyllä sä saat, pikkuhiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miksi mä jahkaan edelleenki vaikka asiat on selvillä?
Ei taas, taas ei :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja OH:NYT KYLLÄ ARVOSTUS LASKI...3 LASTA 3 ISÄLLE?????????????????
Ei se haittaa...en mä ala häpeämään lapsiani, se on varmaa....olkoon mitä mieltä tahansa nämä ihmisetAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei taas, taas ei :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja OH:NYT KYLLÄ ARVOSTUS LASKI...3 LASTA 3 ISÄLLE?????????????????
Ei tarttekaan eikä pidäkään, mutta ei vaan taas jaksais näitä perskärpäsiä. Ja se vika lapseshan oli feikki :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei se haittaa...en mä ala häpeämään lapsiani, se on varmaa....olkoon mitä mieltä tahansa nämä ihmiset
Tosi juttu....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei tarttekaan eikä pidäkään, mutta ei vaan taas jaksais näitä perskärpäsiä. Ja se vika lapseshan oli feikki :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei se haittaa...en mä ala häpeämään lapsiani, se on varmaa....olkoon mitä mieltä tahansa nämä ihmiset
Hmm..no juu, pitää kokeilla Kun keksis sopivan, mielenkiintoisen liikuntalajin..ja lisätä kasviksia, niitä syön liian vähän. Ulkoilua tulee lasten kans harrastettua kyl.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa ja ihan ulkoilu....
Onko sun rauta-arvot katottu?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hmm..no juu, pitää kokeilla Kun keksis sopivan, mielenkiintoisen liikuntalajin..ja lisätä kasviksia, niitä syön liian vähän. Ulkoilua tulee lasten kans harrastettua kyl.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa ja ihan ulkoilu....
Kiits!
Joten sulla on kaksi lasta ja kahdelle isälle. Toitotettakoot sitä nyt tässäAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tosi juttu....
Tehdään näinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joten sulla on kaksi lasta ja kahdelle isälle. Toitotettakoot sitä nyt tässäAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tosi juttu....
Sanon vain oman mielipiteen... kivat vaan sulle ... ei toi lapsille myöskään mukavaa ole..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei taas, taas ei :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja OH:NYT KYLLÄ ARVOSTUS LASKI...3 LASTA 3 ISÄLLE?????????????????
:saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tehdään näinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joten sulla on kaksi lasta ja kahdelle isälle. Toitotettakoot sitä nyt tässäAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tosi juttu....
Hemppa on tällä hetkellä n.115. On se vähän matala mutta sen kans on ollu aina ongelmia. Rautakuuria syöty esim.raskaana ollessa, muistaakseni joskus muulloinkin..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Onko sun rauta-arvot katottu?
Mistä sie tiiät miten isä pitää yhteyttä/pitääkö ollenkaa yms. heijän perheen tilanteen?Alkuperäinen kirjoittaja OH:Sanon vain oman mielipiteen... kivat vaan sulle ... ei toi lapsille myöskään mukavaa ole..