Kysymyksiä saa esittää....vastaan jos haluan.....

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mitenkä mie oon niin hirmuisen saamaton,aina ollu ja voikohan tään parantaa jotenkin?Lisää vitamiineja tai jotain? :ashamed:
Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa :D ja ihan ulkoilu....
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Ei se haittaa...en mä ala häpeämään lapsiani, se on varmaa....olkoon mitä mieltä tahansa nämä ihmiset :D
Ei tarttekaan eikä pidäkään, mutta ei vaan taas jaksais näitä perskärpäsiä. Ja se vika lapseshan oli feikki :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Ei se haittaa...en mä ala häpeämään lapsiani, se on varmaa....olkoon mitä mieltä tahansa nämä ihmiset :D
Ei tarttekaan eikä pidäkään, mutta ei vaan taas jaksais näitä perskärpäsiä. Ja se vika lapseshan oli feikki :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
:LOL: Tosi juttu....
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa :D ja ihan ulkoilu....
Hmm..no juu, pitää kokeilla :) Kun keksis sopivan, mielenkiintoisen liikuntalajin..ja lisätä kasviksia, niitä syön liian vähän. Ulkoilua tulee lasten kans harrastettua kyl. :D
Kiits!
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Vitamiinit vois kyllä auttaa....mites on ruokapuoli? liikunta? Joskus nuokin antaa sitä virtaa :D ja ihan ulkoilu....
Hmm..no juu, pitää kokeilla :) Kun keksis sopivan, mielenkiintoisen liikuntalajin..ja lisätä kasviksia, niitä syön liian vähän. Ulkoilua tulee lasten kans harrastettua kyl. :D
Kiits!
Onko sun rauta-arvot katottu?
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Onko sun rauta-arvot katottu?
Hemppa on tällä hetkellä n.115. On se vähän matala mutta sen kans on ollu aina ongelmia. Rautakuuria syöty esim.raskaana ollessa, muistaakseni joskus muulloinkin..
Kerran on tainnut olla hb 130, muuten aina reippaasti alle.
 

Yhteistyössä