Novitalla on ainakin kivoja ohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä haluaisin virkata tai neuloa lapsille kivan kesähatun tai huivin päähän. olisko sulla helppoa ohjetta?
ja mitä sä odottelet?
Koska täällä opetetaan siihen, että äitin ei sovi hemmotella itseään....Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Miksi en raaski laittaa rahaa omiin vaatteisiin ja esim meikkeihin, mutta lapselle voin hyvälä omalla tunnolla ostaa ne tarvittavat vaatteet??
=)
en löytänyt sieltä ainakaan mitään helppoa. pitää kai käydä kirjastossa selaamassa virkkauskirjoja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Novitalla on ainakin kivoja ohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä haluaisin virkata tai neuloa lapsille kivan kesähatun tai huivin päähän. olisko sulla helppoa ohjetta?
ja mitä sä odottelet?
Odottelen viimevuotista joulua
Ei hävetä. Ja isät ovat hyviä isiäAlkuperäinen kirjoittaja no:Miksi olet tehnyt 3 lasta ja kaikilla eri isä? eikö ees hävetä? etkö osaa pitää huolta ehkäisystä ja valitset vaan paskoja miehiä? vai sinussako vika?
Sambistat ovat aina esillä.Alkuperäinen kirjoittaja M:Tunnut aina tuovasi itseäsi esille palstalla,teetkö niin oikeassakin elämässä?
jee löyty asia mistä voin syyttää palstaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Koska täällä opetetaan siihen, että äitin ei sovi hemmotella itseään....Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Miksi en raaski laittaa rahaa omiin vaatteisiin ja esim meikkeihin, mutta lapselle voin hyvälä omalla tunnolla ostaa ne tarvittavat vaatteet??
=)
No, pöh....kirjastosta varmasti löytyy ohjeita. Mä luulen, että sitä joulua saan odottaa tuomiopäivään astiAlkuperäinen kirjoittaja miuu:en löytänyt sieltä ainakaan mitään helppoa. pitää kai käydä kirjastossa selaamassa virkkauskirjoja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Novitalla on ainakin kivoja ohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä haluaisin virkata tai neuloa lapsille kivan kesähatun tai huivin päähän. olisko sulla helppoa ohjetta?
ja mitä sä odottelet?
Odottelen viimevuotista joulua
saat muuten hetken odottaa, sitä joulua.
Olen sambahommissa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:jee löyty asia mistä voin syyttää palstaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Koska täällä opetetaan siihen, että äitin ei sovi hemmotella itseään....Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Miksi en raaski laittaa rahaa omiin vaatteisiin ja esim meikkeihin, mutta lapselle voin hyvälä omalla tunnolla ostaa ne tarvittavat vaatteet??
=)
Onko isokin tapahtuma tiedossa? Mä en tiedä sambailuista näet mitään, paitsi, että hyvältä näyttää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen sambahommissa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? :wave:
Kesäkuussa on karnevaalit Helsingissä....vaunuja, asuja ja itse tapahtumaa väsäillään kovalla touhulla.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Onko isokin tapahtuma tiedossa? Mä en tiedä sambailuista näet mitään, paitsi, että hyvältä näyttää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen sambahommissa kiinniAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? :wave:
Olen onnellinen ja onnellisemmaksi kyllä tulen kun löydän unelmien asunnon kaupungista joka on kotini :heart:Alkuperäinen kirjoittaja LM:Oletko onnellinen nyt?? Jos et niin mitä voisit tehdä että olisit??
missä kaupungissa kotisi sijaitsee?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen onnellinen ja onnellisemmaksi kyllä tulen kun löydän unelmien asunnon kaupungista joka on kotini :heart:Alkuperäinen kirjoittaja LM:Oletko onnellinen nyt?? Jos et niin mitä voisit tehdä että olisit??
HaifassaAlkuperäinen kirjoittaja :) :missä kaupungissa kotisi sijaitsee?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen onnellinen ja onnellisemmaksi kyllä tulen kun löydän unelmien asunnon kaupungista joka on kotini :heart:Alkuperäinen kirjoittaja LM:Oletko onnellinen nyt?? Jos et niin mitä voisit tehdä että olisit??