Kysymyksiä saa esittää....vastaan jos haluan.....

miuu
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
mä haluaisin virkata tai neuloa lapsille kivan kesähatun tai huivin päähän. olisko sulla helppoa ohjetta?

ja mitä sä odottelet?
Novitalla on ainakin kivoja ohjeita.
Odottelen viimevuotista joulua :p
en löytänyt sieltä ainakaan mitään helppoa. pitää kai käydä kirjastossa selaamassa virkkauskirjoja.

saat muuten hetken odottaa, sitä joulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Miksi en raaski laittaa rahaa omiin vaatteisiin ja esim meikkeihin, mutta lapselle voin hyvälä omalla tunnolla ostaa ne tarvittavat vaatteet??


=)
Koska täällä opetetaan siihen, että äitin ei sovi hemmotella itseään....
:LOL: jee löyty asia mistä voin syyttää palstaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
mä haluaisin virkata tai neuloa lapsille kivan kesähatun tai huivin päähän. olisko sulla helppoa ohjetta?

ja mitä sä odottelet?
Novitalla on ainakin kivoja ohjeita.
Odottelen viimevuotista joulua :p
en löytänyt sieltä ainakaan mitään helppoa. pitää kai käydä kirjastossa selaamassa virkkauskirjoja.

saat muuten hetken odottaa, sitä joulua.
No, pöh....kirjastosta varmasti löytyy ohjeita. Mä luulen, että sitä joulua saan odottaa tuomiopäivään asti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Miksi en raaski laittaa rahaa omiin vaatteisiin ja esim meikkeihin, mutta lapselle voin hyvälä omalla tunnolla ostaa ne tarvittavat vaatteet??


=)
Koska täällä opetetaan siihen, että äitin ei sovi hemmotella itseään....
:LOL: jee löyty asia mistä voin syyttää palstaa!!!

todellakin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? :wave:
Olen sambahommissa kiinni :D
:D Onko isokin tapahtuma tiedossa? Mä en tiedä sambailuista näet mitään, paitsi, että hyvältä näyttää :wave:
Kesäkuussa on karnevaalit Helsingissä....vaunuja, asuja ja itse tapahtumaa väsäillään kovalla touhulla.
 
Hei Booty!
Kerrotkos tomppelille, kuinka ompelukonetta tulisi huoltaa itse? Riittääkö. että tarkistaa sieltä puolan ympäriltä pölyt pois? Mihin sitä öljyä pitäisi laittaa? Tarvitseeko jotain ihan ruuvata aukikin, kun öljyää?
 

Yhteistyössä