Kysymyksiä naisille

  • Viestiketjun aloittaja Hän-mies
  • Ensimmäinen viesti
Hän-mies
Tulinpa tänne(kin) kyselemään hiukan naisilta neuvoa ja mielipiteitä. Lähinnä siitä, että mikä näissä mun kavereissa vois olla se "jokin" joka vetoo naisiin ja taas mussa ei.

Eli mä olen itse kai ihan ok näkönen kaveri, jolla irtoaa juttua jne. No kaiken pitäis olla ok, enpä ala enempää selittelemään. Naismenestys on sitten heikompaa. Pari hyvää kaveria on sitten ihan toista maata, mikä näissä tyypeissä voi vedota.

Tyyppi 1: Puhelias ja naamaltaan kai ihan normi (ei komee). Ei panosta pukeutumiseen, aina farkut ja perus-t-paita. Hiukkasen ylipainonen (190/110), mutta naisiin vetoaa kyllä. Aina vie kaikkien huomion jutuillaan. Ei nyt oo mikään iskukone, mutta etenkin hyvännäköisiä yliopistonaisia aina onnistuu iskemään. Miten voi onnistua ?

Tyyppi 2: Ihan uskomaton tyyppi. On kai aika komee ja pitkä + kroppa kondiksessa (ei ny kummiskaan mikään adonis). Tyyppi iskee naisia ravintelissa niin että menee istuu samaan pöytään pokkana ja alkaa tuijottamaan. Siis oikeesti. Siis ei tosiaan puhu paljoon ja melkein aina onnistuu iskemään todella hyvännäköisiä naisia. Sanoi mulle taktiikakseen baarissa sen, että ensin kattoo 3-4 hyvännäköstä muijaa ja sitten alottaa ekasta. Aina se ei onnistu, mutta lähes aina joku onnistuu. Tai siis aina. Ja aina on kyseessä tod. hyvännäköinen nainen. Vaihtaa baaria jos ei tarjontaa tarpeeksi. Miten tää on mahdollista ?
 
"eevi"
Jaa, sellaisia pelimiehiä, ainakin itsevarmuus ja luontevuus tehoaa. Itseeni ei kyllä tehoaisi tollanen, mutta onko heille aina jotain lyhytikäisiä naissuhteita, etsivätkö joka kerta uuden naisen?
 
"vieras"
siis ne saa iskettyä muijia yhdeksi yöksi?
Sä olet selvästikin vakavammin otettavaa sorttia, et kertakäyttömies...

Mä luultavasti "retkahtaisin" siihen, joka jaksaa tanssittaa... (mutta en tule haetuksi, koska olen se hiljainen seinäkukkanen (voikukka, en ruusu...))
 
Tohon tyyppi kakkoseen voisin sanoo että yleensä naisiin vetoaa itsevarmuus ja suora toiminta. Ja eipä ne tosi hyvännäköisetkään naiset mitään yli-ihmisiä ole. Tyyppi ykkösellä vois olla ehkä jotain semmosta "nallekarhumaista" turvallisuuden tuntua, mikäs sen mukavampaa kun iso mies pitää huolta.
 
"eevi"
Itse karttelen ainakin sellaisia saalistaja miehiä. Tykkään sellaisista jotka eivät vain yritä iskeä. Jotka ovat mukamas minusta kiinnostuneita eikä 3-4 naisesta. Typeriä on sellaiset epätoivoiset, joille selvästi kelpaa kuka vaan. Tykkään sellaisista jotka yrittävät kuunnella ja eivät ole liian hyökkääviä. Vaikka en mitään kertoisikaan niin silti en tykkää pullistelijoista, juopoista, seksihulluista, epätoivoisista, liian tylsistä tai liian omalaatuisista..jne. No toivon parempaa naisonnea sinulle! :D
 
"ap"
[QUOTE="eevi";24298237]Jaa, sellaisia pelimiehiä, ainakin itsevarmuus ja luontevuus tehoaa. Itseeni ei kyllä tehoaisi tollanen, mutta onko heille aina jotain lyhytikäisiä naissuhteita, etsivätkö joka kerta uuden naisen?[/QUOTE]

Eka on ollut tosi pitkään saman naisen kanssa (8 vuotta ja heillä lapsiakin 2). Tuo aika on ennen sitä. Eli tää tyyppi on yli 30v.

Toinen tapaus, joka siis on varsinainen iskukone, on nykyään naimisissa. On sillä ollut semmosia 2-3 vuoden suhteita ja sitten välissä ihan hurjaa sinkkuelämää. Mutta ei oo siis koko aikaa ollu sinkku.
 
"ap"
[QUOTE="vieras";24298245]siis ne saa iskettyä muijia yhdeksi yöksi?
Sä olet selvästikin vakavammin otettavaa sorttia, et kertakäyttömies...

Mä luultavasti "retkahtaisin" siihen, joka jaksaa tanssittaa... (mutta en tule haetuksi, koska olen se hiljainen seinäkukkanen (voikukka, en ruusu...))[/QUOTE]

Nää miehet ei tanssi. Enkä kyllä mäkään, ainakaan mitään humppia. Me ollaan kuiteskin 30-35v.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hän-mies;24298186:
Tulinpa tänne(kin) kyselemään hiukan naisilta neuvoa ja mielipiteitä. Lähinnä siitä, että mikä näissä mun kavereissa vois olla se "jokin" joka vetoo naisiin ja taas mussa ei.

Eli mä olen itse kai ihan ok näkönen kaveri, jolla irtoaa juttua jne. No kaiken pitäis olla ok, enpä ala enempää selittelemään. Naismenestys on sitten heikompaa. Pari hyvää kaveria on sitten ihan toista maata, mikä näissä tyypeissä voi vedota.

Tyyppi 1: Puhelias ja naamaltaan kai ihan normi (ei komee). Ei panosta pukeutumiseen, aina farkut ja perus-t-paita. Hiukkasen ylipainonen (190/110), mutta naisiin vetoaa kyllä. Aina vie kaikkien huomion jutuillaan. Ei nyt oo mikään iskukone, mutta etenkin hyvännäköisiä yliopistonaisia aina onnistuu iskemään. Miten voi onnistua ?

Tyyppi 2: Ihan uskomaton tyyppi. On kai aika komee ja pitkä + kroppa kondiksessa (ei ny kummiskaan mikään adonis). Tyyppi iskee naisia ravintelissa niin että menee istuu samaan pöytään pokkana ja alkaa tuijottamaan. Siis oikeesti. Siis ei tosiaan puhu paljoon ja melkein aina onnistuu iskemään todella hyvännäköisiä naisia. Sanoi mulle taktiikakseen baarissa sen, että ensin kattoo 3-4 hyvännäköstä muijaa ja sitten alottaa ekasta. Aina se ei onnistu, mutta lähes aina joku onnistuu. Tai siis aina. Ja aina on kyseessä tod. hyvännäköinen nainen. Vaihtaa baaria jos ei tarjontaa tarpeeksi. Miten tää on mahdollista ?
1. Olen kuullut, että koko (pituus, raameja) vetoaa joihinkin naisiin. Itseeni ei, joten äskeinen kuulopuheelta vain :) Jos on tosi älykäs niin se voi vedota, itseeni ainakin äly vetoaa.

2. Jotkut naiset lakoavat todella (yli) itsevarman miehen edessä. On kai miehekästä (itseeni ei todellakaan toimi)? Esim. mun kaveri kerran häissä oli ihan lääpällään yhteen mieheen (istuttiin kaikki samassa sinkkujen pöydässä), joka oli todella itsevarma ja jopa ruokaa ottaessa laittoi ruuat kaverini lautaselle (ei oltu koskaan ennen ko. miestä nähtykään). Minusta meni todella överiksi ja pikemminkin ällötti, mutta kaverilla kuola valui...
 
"ap"
[QUOTE="vieras";24298331]

2. Jotkut naiset lakoavat todella (yli) itsevarman miehen edessä. On kai miehekästä (itseeni ei todellakaan toimi)? Esim. mun kaveri kerran häissä oli ihan lääpällään yhteen mieheen (istuttiin kaikki samassa sinkkujen pöydässä), joka oli todella itsevarma ja jopa ruokaa ottaessa laittoi ruuat kaverini lautaselle (ei oltu koskaan ennen ko. miestä nähtykään). Minusta meni todella överiksi ja pikemminkin ällötti, mutta kaverilla kuola valui...[/QUOTE]

Hetkinen, mitä tuo ruokajuttu tarkottaa ? Laittoi ruuat kaverin lautaselle ? Häh.
 
justiina neuvoo
No mitä sä haluat naisista? Sun pitää vain etsiä sellainen nainen, joka haluaa samoja asioita. Ehdotan että suhtaudu intohimoisesti omiin asioihin ja tee kaikki hommat hyvin, ole kiinnostunut juttelusta kaikkien kanssa äläkä säälittele itseäsi taikka ketään, hauku ketään, juo liikaa, pukeudu kivasti...ja valitse itse, et voi olla valitsemattakaan? ethän voi ottaa ketään naista vain koska on nainen periaatteella? nosta hieman omiakin kriteereitä äläkä ole rassukka!
 
"vieras"
[QUOTE="ap";24298334]Oon ite kans pitkää sorttia, 187/90kg. Hiukset on ollut joskus pidempiä joskus lyhempiä. Ja emmä nyt mikään 0-sarjalainen. Toki sitä välillä muakin onnistaa, mutta valita en saa :)[/QUOTE]

Siis haetko parisuhdetta vai täydennätkö CV:täsi?
 

Yhteistyössä