kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksistä

Vieras
olen uusi seksin saloihin ja olen ihmetelyt muutamaa asiaa, mitä te kokeneemmat olette mieltä seuraavista asioista:)?

1.neitsyys vietiin 28-vuotiaana(nainen),naisten ja miesten mielipiteitä asiasta haluaisin tietää, myöskin erityisesti vanhempien (+45) vuotiaiden miesten mielipide asiasta.
2.mistä tiedän että mies nauttii?
3.mistä tiedän että olen tarpeeksi aktiivinen aktin aikana?
4.miten voin varmistua että olen tarpeeksi ""tiukka""?
5.onko herääminen tunteeseen että mies tunkeutuu sisälle,tavallista? nauttiko naiset tällaisesta herätyksestä?

tohon viimeiseen haluaisin vain lisätä että se tapahtui mulle viime kerralla, olin nukahtanut ja herään tunteeseen että joku on sisälläni (tiesin tietysti heti kuka;), mutta se tunne oli aivan ihana:), voi kunpa saisi herätä siihen joka aamu.mitein sitä tunnetta päivittäin.

siinäpä ne kysymykset. ai niin! yksi unohtui! mitä miehet ovat mieltä naisesta joka ei halua paljastaa rintojaan? rintavarustukseni on todella pieni ja ujous estää, en halua leikkaukseen.

kiitos vastanneille:)

28 vuotiaaksi vau.tunnen 28 kaveri joka ei vieläkään ole saanut.onhan nämä mahdollisia mutta harvinaisia.jos mies nauttii sen kyllä huomaa.tiukkuus ei aina ole itsestäsi kiinni riippuu vehkeen koosta...

28 vuotiaaksi vau.tunnen 28 kaveri joka ei vieläkään ole saanut.onhan nämä mahdollisia mutta harvinaisia.jos mies nauttii sen kyllä huomaa.tiukkuus ei aina ole itsestäsi kiinni riippuu vehkeen koosta...älä rinnoista huolehdi,jos kaverisi sinusta vähänkään oikeasti välittää niin turhaa peittelet.täydellistä ei olekkaan.tunteenne ratkaisee.

Ota se paita vaan reippaasti pois ja anna miehen imeä ja nuoleskella nännejäsi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja ota kaikki ilo irti minkä saat, kyllä minusta olisi hiukan outoa jos nainen ottaisi vain housut pois.

1: Mahtaisiko tuo olla syy siihen ettet ole aikaisemmin harrastanut seksiä?

2. Joku nainen varmaan osaa vastata tähän paremmin, itse ainakin ääntelen ja yritän muistaa kertoa kun tuntuu hyvältä.

3. Älä mieti, anna palaa vaan.

4. Treenaa alapääsi lihaksia jos olet epävarma. Alan kaupoista löytyy

5. Ei minulla ainakaan :-) Vakavammin sanoen se, että toinen alkaa aamulla hyväillä, on kyllä miellyttävä tapa herätä. Sisälle asti en ole koskaan saanut ennenkuin vieruskaveri on jo herännyt.

kiitos vastauksista, lisää kaivataan. ja kyllä, se rinta-juttu on ollut esteenä sille etten ole uskaltautunut niin intiimiin hetkeen.surullista mutta totta.asia on niin että olen aina ollut erittäin sensuelli perusluonteeltani ja vuosien halu jonka olen tukahduttanut tämän ulkonäköpaineen alla on tehnyt minusta epävarman ihmisen.
vaikeinta on ehkä se että ihmiset olettaa että jos omaa kauniit kasvot täytyy samalla olla muutenkin fyysisesti täydellinen.se ei aina ole niin.vaatteiden alta voi löytyä mitä vain.
sitten myös oletetaan kauniin naisen olevan kokenut ja varma itsestään, ei poidä paikkaansa minun kohdalla.

miehet:huomaatko ""kauneusvirheet"" kumppanissasi kun rakastelette?mikä on ollut järkyttävin ""löydös""?

Vaatteiden alta löytyy ihan mitä vain. Kukaan ei ole täydellinen, onneksi.

Rakastellessa ei kyllä juuri kiinnitä huomiota kauneusvirheisiin, huono hygienia on liki ainoa joka siinä vaiheessa häiritsee. Kaiken muun pystyy kyllä arvaamaan päältäpäin.

Heitä hyvä nainen nuo estosi pois ja paitasi myös. Olen itse päätynyt sänkyyn parin sellaisen naisen kanssa, joilla oli noin paistetun kananmunan kokoiset tissit. Ei haitannut menoa pätkääkään, se että ne olisivat vaatineet saada pitää paidan päällään olisi kyllä häirinnyt.

Anna meidän imeskellä niitä, kaikilla on paljon kivampaa.

Yhteistyössä