Kysymyksiä taasen,tsori..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
..elikkä:

a)jos hölkkää ja kävelee laihtuakseen,mikä kehon osa eniten "laihtuu"?
b)millä tavalla saa niin,ettei tisseihin satu kun hölkkää?Urheiluliiveistäkään ei tunnu olevan apua
c)Miten tissejä saa kiinteytettyä kun on koittanu sitä erikokosilla liiveillä,niin laadukkailla kuin halvemmillakin..?
d)Auttaako garnierin selluliittigeeli todellisuudessa yhtään mitään?

B)

Muihin en osaa vastata mut tohon b-kohtaan oon kuullu semmosen niksin, jos on isot tissit niin laittaa kahet rintsikat päällekkäin tukee paremmin. Esim. sellaset tavan urheiluliivit ja sit joku toppimallinen liivi siihen päälle.

Tissiongelmaan ehdotan, että voisko ne kiinnittää ideaalisiteellä? Ei siis millään kuristusotteella, mutta tarpeeksi tukevasti. Vai onko sulla erityisen iso povi, että saisko sitä edes käärittyä? Kuulemma jotkut maratonille laittaa tollasen virityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
..elikkä:

a)jos hölkkää ja kävelee laihtuakseen,mikä kehon osa eniten "laihtuu"?
b)millä tavalla saa niin,ettei tisseihin satu kun hölkkää?Urheiluliiveistäkään ei tunnu olevan apua
c)Miten tissejä saa kiinteytettyä kun on koittanu sitä erikokosilla liiveillä,niin laadukkailla kuin halvemmillakin..?
d)Auttaako garnierin selluliittigeeli todellisuudessa yhtään mitään?

B)

Mitä tahansa liikuntaa harrastaakaan, rasva palaa tasaisesti joka puolelta. Lihasten kiinteyttäminen eri kohdista on tietty mahdollista, mutta laihtuminen vain tietyistä kohdista ei.
Tissikysymyksistä en tiedä :xmas:
Kai se selluttigeeli jotain ihan ihon pinnalle tekee, mutta ei mikään voide tehoa sen syvemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Tissiongelmaan ehdotan, että voisko ne kiinnittää ideaalisiteellä? Ei siis millään kuristusotteella, mutta tarpeeksi tukevasti. Vai onko sulla erityisen iso povi, että saisko sitä edes käärittyä? Kuulemma jotkut maratonille laittaa tollasen virityksen.

No ei mulla mitkään kannut oo mutta semmonen 80c. :whistle:
Toisessa tississä on tosi paljon niitä rauhasia vai mitä ne olikaan,niin ainakin lääkäri sano..Ja juuri samainen tissi on aina menkkojen aikana kipeä.

Koitan sitomista jos uskallan,kuulostaa aika hurjalta. :snotty:

Mulla 80d kuppi ja mulla tuntuu kans tosi inhottavalta jos juoksen pelkillä urheiluliiveillä. Mulla on auttanut juuri toi sitominen sekä kaksien liivien päällelläin pito. Itse olen tehnyt niin että oon pistänyt urheiluliivit alle ja sitten niiden päälle tavalliset rintsikat tai sitten sellaisen uimapukukankaasta tehdyn topin. Noikin auttaa mut kyl silti joskus tuntuu häiritsevästi toi rintojen liikkuminen :/

Yhteishyvässä oli muuten hyviä kalorinkulutusvinkkejä liittyen kesään. Tunnin kestävä halonhakkoo kuluttaa 80 kiloiselta 800 kaloria, tunnin pyöräily 600 kaloria ja tunnin reipas kävely 400 kaloria. Kevyempiä ihmisia neuvottiin sitomaan painoja kehoon niin energiankulutus urheilussa tehostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

No ei mulla mitkään kannut oo mutta semmonen 80c. :whistle:
Toisessa tississä on tosi paljon niitä rauhasia vai mitä ne olikaan,niin ainakin lääkäri sano..Ja juuri samainen tissi on aina menkkojen aikana kipeä.

Koitan sitomista jos uskallan,kuulostaa aika hurjalta. :snotty:

Sano sitä käärimiseks eikä sitomiseks, niin se alkaa kuulostaa leppeämmältä! :D Hommaat vaan apteekista tarpeeks piiiitkän pätkän. Ei mitään pari kierrosta vaan kunnolla ympäri! Ja sellaista hyvin joustavaa, ei mitään sideharsorullaa.

Myös minä käytän kaksia liivejä päällekkäin, alla rintaliivit ja päällä urheilutoppi. Toimii.

Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, mutta hölkkääminen tehostaa jalkojen ja pakaroiden lihaksia ja oikeassa asennossa käy myös vatsalihaksiin.

Yhteistyössä