V
vierailijaggaa
Vieras
Mä synnytin n. 6 kk sitten ja en edelleenkään ole pystynyt/ kokenut haluavani seksiä. Olemme muutaman kerran kyllä yrittäneet ja kyllä se ihan hyvin on onnistunut muuten, mutta jouduin juomaan muutaman kaljan pohjalle, että pystyin siihen. Musta on mukavaa olla lähekkäin, istua sylikkäin ja halailla, mutta kaikki pussailu tai koskettelu tuntuu epämiellyttävältä ja haluan paeta tilanteesta. Tänäaamuna mies tuli suukottelemaan ja tönäisin taas hänet vaistomaisesti pois. Tää on varmasti ihan hirveetä mun miehelle ja minä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä.
Siispä mä kysyn, että onko tää normaalia näinkin pitkään synnyttämisen jälkeen? Ja kuinka pian te aloititte seksielämän uudelleen?
Mä tiedostan että tää vika on kokonaan minussa, mutta en voi silti olla kiinnittämättä huomiota epäolennaisiin asioihin. Mä en oikeastaan pidä mun miestä mitenkään epähaluttavana, mutta kaikkea muuta sen ympärillä, kuten hänen viiksiään ja epäsiistiä partaansa, hampaita (ne on tosi huonossa kunnossa, eikä hän suostu hammaslääkäriin) ja aina se tilanne on muka huono ja sitten vauvakin nukkuu samassa huoneessa...
Mä olen jopa huomannut alkaneeni ajatella, että jospa mies pettäisin, että hyvä, jos sitä joku edes haluaisi
Onko kenelläkään mitään ideaa, mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Alanko mä vaan viikonloppusin vetään kaljaa sillä mielellä, että saan itseni tsempattua aukaseen haarat ja antaa koskettaa? Niin mä luin jostakin, että itsensä pitäisi pakottaa seksiin, jotta se oma halukkuus palautuisi.
Siispä mä kysyn, että onko tää normaalia näinkin pitkään synnyttämisen jälkeen? Ja kuinka pian te aloititte seksielämän uudelleen?
Mä tiedostan että tää vika on kokonaan minussa, mutta en voi silti olla kiinnittämättä huomiota epäolennaisiin asioihin. Mä en oikeastaan pidä mun miestä mitenkään epähaluttavana, mutta kaikkea muuta sen ympärillä, kuten hänen viiksiään ja epäsiistiä partaansa, hampaita (ne on tosi huonossa kunnossa, eikä hän suostu hammaslääkäriin) ja aina se tilanne on muka huono ja sitten vauvakin nukkuu samassa huoneessa...
Mä olen jopa huomannut alkaneeni ajatella, että jospa mies pettäisin, että hyvä, jos sitä joku edes haluaisi