H
"hoitaja"
Vieras
Olen hankkimassa siivouspalvelua mummille 1 krt/kk, eli ihan perus ylläpitosiivousta: lattioiden puhdistus, vessan siivous. Asunto on 60 neliön kaksio. Onko kenelläkään mitään hajua mitä tämä tulee maksamaan, asia on minulle niin uusi etten osaa edes arvella missä summissa liikutaan? Paljon tällä seudulla ei ole varaa kilpailutukseen mutta olisi hyvä tietää kuitenkin.
Ja miten tämä kotitalousvähennys käytännössä toimii, maksetaanko se siivous esim. joka käynnin jälkeen kokonaan itse, ja kotitalousvähennys tulee sitten yhtenä pompsina kun veronpalautukset tulee? Joku puhui että kotitalousvähennyksen omavastuu on 600e vuodessa mutta erään firman sivuilla luki että se on 100e vuodessa, miten on?
Auttakaa tyhmää, kiitos.
Ja miten tämä kotitalousvähennys käytännössä toimii, maksetaanko se siivous esim. joka käynnin jälkeen kokonaan itse, ja kotitalousvähennys tulee sitten yhtenä pompsina kun veronpalautukset tulee? Joku puhui että kotitalousvähennyksen omavastuu on 600e vuodessa mutta erään firman sivuilla luki että se on 100e vuodessa, miten on?
Auttakaa tyhmää, kiitos.