P
panikoiva sektioonmenijä
Vieras
Ensi viikolla edessä suunniteltu sektio ja nyt kaipaisin käytännön kokemuksia tästä...
Eli...
Miten vauvanhoito onnistuu sektion jälkeen (samana päivänä siis)? Jos mies ei pysty olemaan sairaalassa kuin pieniä hetkiä kerrallaan?
Vaipanvaihto? Imetys? Yleensä vauvan käsittely, jos itse makaa vaan sängyssä?
Miten nopeasti pääsee/pystyy liikkumaan?
Miten nopeasti olo ns. normalisoituu niin, että pärjää kipulääkkeillä?
Lähteekö mies vauvan synnyttyä kätilön mukaan punnitsemaan ym vauvaa? Minne vauva viedään leikkaussalista?
Kuinka nopeasti pääsee heräämöstä huoneeseen?
Miten kotona pärjää? Sänkyynmeno/-nousu? Mahdolliset rappuset sisällä? Vessassakäynnit?
Miten pian pääsee suihkuun ym?
Millaisia vaatteita pystyy pitämään, kun haava on vielä tuore?
Mä olen niin kamalassa paniikissa, että edes ruoka ei pysy sisällä
Kaikki mitä laitan suuhun tulee samantien ylös.
Olen syvästi sairaalakammoinen ja pelkään kaikkia leikkauksia ja varsinkin sen jälkeista KIPUA ihan älyttömästi... Yhden leikkauksen kokeneena tämä oli just se mitä vähiten halusin.....
Eli...
Miten vauvanhoito onnistuu sektion jälkeen (samana päivänä siis)? Jos mies ei pysty olemaan sairaalassa kuin pieniä hetkiä kerrallaan?
Vaipanvaihto? Imetys? Yleensä vauvan käsittely, jos itse makaa vaan sängyssä?
Miten nopeasti pääsee/pystyy liikkumaan?
Miten nopeasti olo ns. normalisoituu niin, että pärjää kipulääkkeillä?
Lähteekö mies vauvan synnyttyä kätilön mukaan punnitsemaan ym vauvaa? Minne vauva viedään leikkaussalista?
Kuinka nopeasti pääsee heräämöstä huoneeseen?
Miten kotona pärjää? Sänkyynmeno/-nousu? Mahdolliset rappuset sisällä? Vessassakäynnit?
Miten pian pääsee suihkuun ym?
Millaisia vaatteita pystyy pitämään, kun haava on vielä tuore?
Mä olen niin kamalassa paniikissa, että edes ruoka ei pysy sisällä
Olen syvästi sairaalakammoinen ja pelkään kaikkia leikkauksia ja varsinkin sen jälkeista KIPUA ihan älyttömästi... Yhden leikkauksen kokeneena tämä oli just se mitä vähiten halusin.....