Kysymyksiä seksin saralta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkoi kiinnostaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkoi kiinnostaa nyt

Vieras
Kysynpä nyt vaan...

Ja haen nyt vaan ihan sellasta teidän ittenne MUTU-tuntumaa asiaan, mistä tykkäätte/ette tykkää?
Saa perustella enemmänkin kuin parilla sanalla.
Ja onko miten muuttuneet asiat parisuhteen alkuajoista?
Mistä ite pidätte ja/tai mistä kumppani?
Ja niin edelleen.
Ja painotan nyt ETTEN hae OIKEAA näkemystä vaan erilaisia näkökantoja asioihin :)

Minkälaisia on mielestänne LIIAN tuhmat sänkyjutustelut?
Minkälaisia on mielestänne NORMAALIT tuhmat sänkyjutustelut?

Minkälaista ääntä pidätte rakastellessa/naidessa?
Minkälaiset äänet on kumppanilta
a) epämiellyttäviä
b) miellyttäviä
c) hassuja
d) pelottavia
e) häiritseviä
f) muu, mikä?
Minkälaista kommenttia olette saaneet kumppaneiltanne omasta ääntelystä/ ääntelettömyydestä?
Kiihottaako sua joku omasta tai kumppanin mielestä "erikoinen" asia, jos niin minkälainen?

Minkälaiset asiat SUN mielestä kuuluu ns. normaaliin parisuhdeseksiin, ja siis heittele ihan mitä mieleen juolahtaa. EN HAE edelleenkään mitään oikeaa vastausta?
Minkälaiset asiat ei kuulu nortsi parisuhdeseksiin?
Ja onko jotain mitä teet tai kumppani tekee miellyttääkseen toista?

JA SITTEN KAIKENLAISIA LISÄ AJATUKSIA MITÄ TAHDOT KERTOA TAI KENTIES MULTA KYSYÄ.

Ja siksi miksi kysyn niin olen törmännyt mieheen, jonka kanssa, ensimmäistä kertaa elämässäni saan kuulla olevani liian tuhma suustani ja liian äänekäs. Häntä lähinnä naurattaa äänekkyyteni, ei kiihota ollenkaan. Ehkä kuulemma jopa ärsyttää.
Ja oon nyt ihan et HÄ?

Pidän ääntä, voihkin ja huokailen. Tullessa olen joskus huutanut ihan suoraakin huutoa mutta nyt oon yrittänyt sitä hiukan rajoittaa :D Tähän asti miehet ovat käsittääkseni pitäneet ääntelyäni kiihottavana. Mitään erikoisen tuhmia juttuja en oikein sano, jotain ihan tavallisia juttuja vain, tyyliin tuntuu hyvältä, just noin.

Yhteistyössä