Kysymyksiä palstan laihduttajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäis aloittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäis aloittaa

Vieras
1. Kauanko meni siihen, että totuit pienempään kalori- ja ruokamäärään, siis niin että näläntunne ei haitannut koko ajan

2. Mitään ehdotuksia siihen, että millä näläntunteen saa pysymään poissa parhaiten.

(Ja joo, kyllä tiedän, että sanotaan ettei laihduttaessa saa tulla nälkä, mutta kaitpa se nyt jossain väkisinkin tuntuu, jos päivittäin saatavaa kalorimäärää vähentää oleellisesti syömisissään)

Ketokarppaus toimii. Hiilarit niin alas että kroppa menee ketoosiin. Kaloreita samalla reilusti alaspäin -> rasva palaa ja näläntunne katoaa. Välillä hillaritankkauksia väliin aineenvaihduntaa buustaamaan.

• Tykkää
Reactions: chef
1. Sekunti

2. Tunnistamalla ja erottamalla näläntunteen mieliteosta, syömällä riittävän usein, juomalla riittävän paljon.

Ei se kyllä välttämättä tunnu yhtikäs missään. Mä mm. en tunne lainkaan nälkää. Tunsin kyllä joskus, mutta en tunne enää. Pari vuotta sitten opettelin erottamaan nälän mieliteosta. Sen tunnistaa siitä, että mieliteko menee muutamassa minuutissa ohi...aito näläntunne ei, vaan se kestää, kestää ja kestää. Näin sen siis ainakin itse koen.

Periaatteessa mun ruokavaliollani ihmisen pitäisi tuntea todella kovaa näläntunnetta suunnilleen jatkuvasti, mutta kun en tunne, niin en tunne. Ei mulla ole nälkä ollut kertaakaan tämän dietin aikana. Eikä ole ollut aiemminkaan, kun olen diettiä yllä pitänyt.

Nälän saa helpoiten taitettua juomalla riittävästi. Juuri muutama päivä sitten katsoin sen ohjelman, jossa superläski ja anorektikko vaihtavat ruokavaliota keskenään ja se anorektikko koki tyyliin enismmäistä kertaa elämäänsä nälkää. Johtui siitä, ettei juonut enää 20 kuppia teetä päivässä. Oli siis täyttänyt mahansa teellä, sitä jatkuvasti lipittäen.

Kuumimmat

Yhteistyössä