Minkä ikäiseltä otitte reunapehmusteet pois?
Minkä ikäisenä lapsi alkoi käyttää tyynyä?
Minkä ikäisenä siirtyi tavalliseen sänkyyn?
Entäpä alkoiko jossain vaiheessa nukkua myöhempään kun herätä joka jumalan aamu klo 06.00, meni sitten nukkumaan klo 20 tai 21 tai myöhemmin?
Kiitti. :heart:
Minkä ikäisenä lapsi alkoi käyttää tyynyä?
Minkä ikäisenä siirtyi tavalliseen sänkyyn?
Entäpä alkoiko jossain vaiheessa nukkua myöhempään kun herätä joka jumalan aamu klo 06.00, meni sitten nukkumaan klo 20 tai 21 tai myöhemmin?
Kiitti. :heart: